گزارش مالی مدیاتک از رشد چشمگیر درآمد و سهم بازار آن خبر می‌دهد

Untitled-1.jpg

گزارش مالی کمپانی مدیاتک در ماه آوریل منتشر شده است که براساس آمار و ارقام متوجه می‌شویم که این شرکت با ورود به بازار چیپ‌ گوشی‌های ۵G توانسته به درآمدی 1.32 میلیارد دلاری دست پیدا کند. این شرکت با این فروش توانسته به رشد 78 درصدی به نسبت سال گذشته میلادی نیز دست پیدا کند.نیز دست پیدا کند.

کمپانی مدیاتک به صورت رسمی اعلام کرده که در ماه گذشته میلادی یعنی از 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه این شرکت توانسته فروش بالایی را به ثبت برساند و به درآمد 1.32 میلیاردی دست پیدا کند. این در حالی است که تقریبا، سال گذشته میلادی در همین موقع، کمپانی مدیاتک توانسته فقط 735 میلیون دلار درآمد داشته باشد. با همین اعداد و ارقام اعلام شده متوجه می‌شویم که به نسبت سال گذشته مدیاتک افزایش 573 میلیون دلاری را تجربه کرده که این رشد 78 درصد بوده است.

کمپانی مدیاتک بخش میزان فروش خالص تلفیقی خود را در گزارش مالی فصل اول سال 2021 منتشر کرده است که با توجه به این گزارش به افزایش درآمد سالیانه 77.63 درصدی اشاره شده است که نشان می‌دهد این شرکت در طول سال نیز پیشرفت مالی خوبی را تجربه کرده است.

MEDIATEK1.jpg
-

در سه ماهه اول سال 2021 کمپانی مدیاتک توانسته به میزان فروش 5.18 میلیارد دلاری دست پیدا کند. البته این اتفاق در حالی است که در مدت مشابه یعنی سه ماهه اول سال 2020 درآمد این شرکت تقریبا 2.91 میلیارد دلار بوده که باز هم نشان می‌دهد که در این بخش نیز کمپانی مدیاتک با رشد چشمگیری روبه‌رو بوده است.

به این نکته نیز باید توجه کرد که درآمد مدیاتک در ماه آوریل نسبت به یک ماه قبل‌تر کاهش جزئی ۸.۹۱ درصدی داشته است اما در مجموع فصل اول سال 2021 این شرکت‌ روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است.

این کمپانی تولید تراشه تقریبا 37 درصد بازار جهانی را در اختیار دارد و رقیب اصلی آن یعنی کوالکام نیز با فاصله نزدیکی، سهم بازار ۳۰ درصدی تراشه گوشی‌های ۵G در اختیار دارد که نزدیک‌ترین دنبال کننده شرکت مدیاتک است. انتظار می‌رود مدیاتک همچنان رشد خود را در سال جاری ادامه دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: globenewswire

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر