ساعت هوشمند هایلو واچ با شارژدهی 12 روز و هزینه 63 دلار معرفی گردید

haylo whatch.jpg

ساعت هوشمند جدید هایلو واچ با نام Haylou Watch معرفی شده است، که با یک نمایشگر 1.95 اینچی امولد به بازار آمده و دارای طراحی شبیه به اپل واچ می‌باشد.

این محصول جدید با قیمت 63 دلار به فروش می‌رسد، اما با تخفیف ویژه برای اولین خریداران، قیمت آن به 60 دلار کاهش می‌یابد.

مشخصات و قیمت ساعت هوشمند هایلو واچ:

این ساعت هوشمند با نمایشگر 1.95 اینچی امولد و نسبت نمایشگر به بدنه 75 درصدی ارائه شده است. صفحه نمایش با رزولوشن 410 در 502 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 550 نیت، تجربه بصری بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این پنل با تراکم پیکسلی 332 پیکسل در هر اینچ، گاموت رنگی NTSC را به‌طور کامل پوشش می‌دهد.

ساعت هوشمند هایلو

در زمینه عملکرد، هایلو واچ از ویژگی‌هایی چون ردیابی ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون و نظارت بر استرس بهره می‌برد. این ساعت همچنین قابلیت ردیابی خواب و پشتیبانی از 120 حالت ورزشی با شناسایی و ردیابی خودکار فعالیت‌هایی همچون پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری را داراست.

"هایلو واچ" از واچ‌فیس‌های متنوعی بهره می‌برد و برای پرداخت‌ها از NFC استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند با مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، امکان استفاده در شرایط شنا را نیز فراهم می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر این ساعت می‌توان به پشتیبانی از تماس‌های بلوتوثی اشاره کرد که امکان مکالمه مستقیم با تلفن را به کاربران می‌دهد. همچنین، این محصول از یک باتری 300 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که با یکبار شارژ تا 12 روز کارکرد فراهم می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر