Honor به‌دلیل لغو 2020MWC به صورت آنلاین رویداد خود را برگزار می‌کند

page1-800px-LOGO_Honor.pdf.jpg

به دنبال لغو رویداد MWC 2020، آنر تصمیم دارد رویداد خود را به صورت آنلاین در همان تاریخ برگزار کند.

شرکت آنر قرار بود در روز دوشنبه پیش رو به عنوان بخشی از نمایشگاه MWC 2020 که در بارسلونا برگزار می‌شود، حضور داشته باشد و رویداد خود را برگزار کند. پس از آن که به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد بزرگ لغو شد، این شرکت تصمیم گرفته در روز 24 فوریه که تاریخ شروع این رویداد بوده، به جای این که به صورت حضوری این مراسم حضور پیدا کند، به صورت آنلاین و زنده این مراسمش را برگزار کند.

طبق اطلاعیه مطبوعاتی، این رویداد به طور زنده از طریق تمامی رسانه‌های اجتماعی مهم از جمله فیس بوک، توییتر، یوتیوب و وب سایت رسمی این شرکت پخش خواهد شد. مطابق این پیام، شرکت آنر در این مراسم از جدیدترین محصولات و فناوری خود رونمایی خواهد کرد، اما در این متن اشاره‌ای به محصولاتی که قرار است رونمایی شود، نشده است.

ما پیش بینی می‌کنیم که تلفن هوشمند Honor V30 به صورت جهانی در این رویداد معرفی شود اما به صورت معمولی MWC جایگاه معرفی این گوشی نیست. همچنین احتمال رونمایی از رنگبندی جدید از گوشی Honor 8X وجود دارد. بنابراین ما اطمینان داریم که این رویداد که ارزش دیدن دارد، با تعداد زیادی گجت‌های جذاب جدید آشنا خواهیم شد.

پیشنهاد فیسیت: جعبه گشایی آنر 9X؛ میانرده زیبا و خوش قیمت (ویدیو)

اخبار مرتبط:

مشخصات آنر 9X Lite فاش شد؛ میانرده خوش قیمت بعدی آنر

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر