آنر ۳۰ لایت با پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰ و تکنولوژی 5G ارائه خواهد شد

Untitled-1.jpg

هواوی بعد از عرضه آنر 30 و فروش خوبی که برای آن تجربه کرد، حالا تصمیم دارد تا نسخه‌ای ارزان قیمت از آن را با نام آنر 30 لایت رونمایی کند.

آنر در ماه‌های گذشته که با فروش خوبی از خانواده HONOR 30 روبه‌رو بوده؛ حالا تصمیم به ارائه آنر 30 لایت گرفته است، یعنی می‌خواهد نسخه اقتصادی این سری موبایل را به بازار عرضه کند که بر اساس شایعات این دستگاه از پردازنده دایمنسیتی 800 و نمایشگر 90 هرتزی بهره می‌برد. بر این اساس یعنی این دستگاه از 5G نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز اخبار رسمی از این دستگاه منتشر نشده اما خبرگزاری و منابع مورد اعتماد چینی شایعاتی مبنی بر رونمایی آنر 30 یوث ادیشن طی دو هفته آینده داده‌اند که این نسخه با این نام در چین ارائه شده و با نام آنر 30 لایت در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

شایعات اطراف این دستگاه تمامی ندارد و و با توجه به این اخبار این دستگاه از پردازنده دایمنسیتی 800 استفاده می‌کند که این پردازنده از تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه 6.5 اینچی خواهد بود که با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل ارائه می‌شود و قابلیت رفرش‌ریت 90 هرتزی را دارا خواهد بود که با سیستم عامل اندروید ۱۰ و با رابط کاربری EMUI 10.1 عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین سه‌ گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ماژول‌های ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی همراه خواهند بود که هنوز مشخص نیست کدام دوربین‌ها زاویه دید عریض و ماکرو یا عمق سنج هستند، باید اشاره کنیم که دوربین سلفی این دستگاه 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

تامین انرژی این موبایل توسط باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی انجام می‌شود که خود باتری از شارژر 22 واتی تامین نیرو می‌کند. این مشخصات با دستگاهی که امروز هواوی با نام Enjoy 20 Pro رونمایی کرد تفاوتی ندارد که البته باید اشاره کنیم که چند روز پیش بود که اطلاعات گوشی هواوی توسط همین منابع چینی فاش شده بود.

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر