آنر X50‌ پرو با باتری غول‌پیکر معرفی گردید

Honor X50 pro.JPG

آخرین مدل گوشی هوشمند از سوی آنر به نام X50 پرو، به تازگی در چین معرفی شده است. در حالی که این برند برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری مجیک 6 آماده می‌شود، تصمیم گرفته است گوشی جدیدی را به بازار عرضه کند. این دستگاه با ظرفیت 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به مشتریان ارائه خواهد شد.

با این حال، شایعات حاکی از آن است که X50 پرو ممکن است با نام آنر X50 GT به بازار عرضه شود. آنر تأیید کرده است که X50 GT در تاریخ 6 ژانویه در چین عرضه می‌شود و از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده می‌کند که با X50 پرو هماهنگی دارد. بنابراین، احتمالاً یک تغییر نام تجاری در پیش است.

مشخصات گوشی آنر X50‌ پرو

گوشی هوشمند آنر X50‌ پرو دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی منحنی OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز است. نمایشگر 10 بیتی این دستگاه از کاهش نور 1920 هرتز PWM پشتیبانی می‌کند و دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش برای احراز هویت بیومتریک است.

آنر ایکس 50 پرو

ماژول دوربین دایره‌ای در پشت این گوشی شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. وزن این گوشی 8.45 میلی‌متر و وزن آن 192 گرم است.

طبق گزارش‌ها، آنر از نسخه آندرکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 در این دستگاه استفاده می‌کند. همچنین، یک سیستم خنک‌کننده بخار 5100 میلی‌متر مربعی برای کنترل حرارتی گوشی وجود دارد. این سیستم عامل روی Magic OS 7.2 مبتنی‌بر اندروید 13 بوت می‌شود.

باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه قابلیت شارژ سریع سیمی تا 35 وات را نیز دارد. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به پشتیبانی از NFC، بلوتوث 5.2 و پورت USB Type-C اشاره کرد. این گوشی هوشمند در دو رنگ سبز و مشکی با نسخه 12/256 گیگابایتی و با قیمت 2799 یوان (تقریباً 425 دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر