هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ و ترجمه تماس‌های واتس‌اپ؛ رونمایی از قابلیت‌های جدید

WhatsApp ai samsung

اواخر سال گذشته، سامسونگ از مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی به نام Galaxy AI رونمایی کرد که یکی از ویژگی‌های برجسته آن با نام Live Translate، ابزار ترجمه همزمان برای تماس‌های صوتی را ارائه می‌دهد. اکنون به‌نظر می‌رسد که این هوش مصنوعی قصد دارد به ترجمه تماس‌های واتس‌اپ نیز کمک کند.

سامسونگ چند روز پیش اعلام کرد که قابلیت ترجمه همزمان را به برنامه‌های شخص ثالث اضافه خواهد کرد. طبق گزارش جدید از منبع آگاه Ice Universe، این قابلیت به‌زودی با واتس‌اپ، محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان جهان، نیز سازگار خواهد شد.

این خبر مهم برای کاربران واتس‌اپ احتمالاً در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ که در 10 جولای (20 تیر) برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. در این رویداد، سامسونگ از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 که هر دو دارای One UI 6.1.1 هستند، رونمایی خواهد کرد. ویژگی Live Translate برای تماس‌های صوتی واتس‌اپ نیز می‌تواند به‌عنوان یکی از قابلیت‌های نسخه جدید One UI معرفی شود.

Galaxy-AI-Whatsapp-1024x576.jpg
-

ویژگی Live Translate در دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند، به‌صورت محلی روی خود دستگاه کار می‌کند، به این معنی که داده‌های کاربران به سرور خارجی ارسال نمی‌شود و حفظ امنیت اطلاعات تضمین می‌شود.

علاوه بر واتس‌اپ، احتمال دارد سامسونگ این ویژگی را به برنامه‌های دیگری مانند Google Meet و WeChat نیز اضافه کند، هرچند هنوز خبری در این رابطه منتشر نشده است.

به‌طور کلی، سامسونگ در تلاش است تا با حذف مشکلات مربوط به عدم درک زبان‌های مختلف در تماس‌های صوتی آنلاین، تجربه کاربران را بهبود بخشد و امکان ارتباط آسان‌تری را فراهم کند.

 

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: sammobile.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر