هواوی میت 40 با دوربین 108 مگاپیکسلی با لنز 9P معرفی خواهد شد

mate-40.jpg

بنا به گزارشات مختلف، هواوی میت 40 و میت 40 پرو همراه با دوربین 108 مگاپیکسلی با لنز 9P معرفی خواهد شد که وضوح عکس‌های گرفته شده را ارتقا داده و از اعوجاج جلوگیری می‌کند.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، هواوی در ماه اکتبر از گوشی‌های خانواده‌ی میت 40 رونمایی خواهد کرد اما هنوز برای درزهای اطلاعاتیِ نزدیک به واقعیت خیلی زود است. تنها چیزی که می‌توانیم به هواوی میت 40 نسبت دهیم، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است.

درواقع بنا به گزارشاتِ افرادی که در زنجیره تامین هواوی کار می‌کنند، دو گوشی هواوی میت 40 و هواوی میت 40 پرو از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که از نظر تجهیزات نوری بهبود یافته است. درواقع دوربین اصلی هواوی میت 40 و 40 پرو، دارای لنز 9P از نوع بدون فرم (Free-Form) خواهد بود. به عبارتی این نوع لنز باعث می‌شود تا از تخریب تصویر و اعوجاج عکس‌های گرفته شده جلوگیری شود. از این رو انتظار داریم که وضوح تصاویر گرفته شده با این دوربین، در مقایسه با سنسورهای استاندارد موجود در بازار تفاوت چشمگیری داشته باشد.

البته گفته می‌شود که هواوی دوربین‌های به کار رفته در دو گوشی هواوی میت 40 و هواوی میت 40 پرو را از نظرات دیگری هم بهبود خواهد داد اما هنوز اطلاعاتی درباره دیگر بهبودهای این دوربین در دست نیست. با این وجود چیزی جز بهترین کیفیت را از دوربین این گوشی انتظار نداریم زیرا همواره هواوی با گوشی‌های پرچمدارش، صدرنشین بهترین دوربین‌ گوشی بوده است.

اخبار مرتبط:

نمره DXOMARK دوربین سلفی و اصلی هواوی P40 Pro مشخص شد؛ صدرنشینی

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر