نمره DXOMARK دوربین سلفی و اصلی هواوی P40 Pro مشخص شد؛ صدرنشینی

دوربین هواوی P40.jpg

وب سایت معتبر DXOMARK دوربین اصلی و سلفی گوشی هواوی P40 pro را بررسی کرده و مشخص شده است که هر دو دوربین سلفی و اصلی این گوشی، بهترین دوربین گوشی‌های حال حاضر هستند.

حدود یک هفته پیش، هواوی از پرچمداران 2020 خود با نام خانواده هواوی P40 رونمایی کرد. اعضای این خانواده و همه گوشی‌های سری P هواوی، همواره روی دوربین تمرکز ویژه‌ای داشته‌اند. این گوشی دارای اصلی چهارگانه است که مشخصات این دوربین‌ها به شرح زیر است:

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9
  • دوربین پیروسکپی 12 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.4 با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری
  • دوربین 40 مگاپیکسلی اولتراواید با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8
  • دوربین عمق سنج TOF 3D

در پنل جلویی هم شاهد به کارگیری دوربین دوگانه سلفی هستیم که یک دوربین 32 مگاپیکسلی بوده و دیگری TOF 3D است.

دوربین هواوی P40 -
-

همانطور که گفتیم هواوی در گوشی‌های سری P، همواره روی کیفیت دوربین تمرکز زیادی داشته است و این موضوع را از روی نتایج وب سایت معتبر DXOMARK هم متوجه می‌شویم که همواره گوشی‌های هواوی در صدر این جدول قرار دارند. حالا این صدرنشینی در خصوص گوشی‌ هواوی P40 Pro، پرچمدار 2020 هواوی هم صدق می‌کند. درواقع وب سایت DXOMARK دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی را بررسی کرده است. در این بررسی‌های مشخص شده است که هواوی P40 pro از هر دو نظر دوربین سلفی و اصلی، بهترین امتیازات را بدست آورده و به عنوان بهترین دوربین گوشی 2020 انتخاب شده است.

نمره DXOMATK دوربین اصلی هواوی P40 Pro

درواقع هواوی P40 Pro در بخش دوربین اصلی، موفق شده است نمره کلی 128 را بدست بیاورد. به صورت خاص، دور بخش عکسبرداری، دوربین اصلی این گوشی نمره 140 و در بخش فیلم برداری، نمره 105 را کسب کرده است. به این ترتیب هواوی P40 Pro با اختلاف 4 امتیازی نسبت به صدرنشین قبلی، حالا عنوان بهترین دوربین گوشی 2020 را به خود اختصاص داده است. بررسی دوربین اصلی این گوشی توسط وب سایت DXOMARK و امتیازات هر بخش را در تصویر زیر می‌بینید.

نمره DXO Mark هواوی P40.png
-

نمره DXOMATK دوربین سلفی هواوی P40 Pro

هواوی P40 Pro علاوه بر دوربین سلفی، در بخش دوربین اصلی هم صدرنشین استو درواقع این گوشی با نمره عکسبرداری 108 و فیلم برداری 95 و به این ترتیب نمره کلی 103، توانسته است رتبه اول در بهترین دوربین سلفی در بین گوشی‌های هوشمند را بدست بیاورد.

نمره DXOMARK هواوی P40 در دوربین سلفی.png
-

پیشنهاد فیسیت: بررسی و جعبه گشایی تلفن هوشمند هواوی P40 Lite؛ زیبای چشم گیر

منبع خبر: dxomark


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

masix

جمعه, 15 فروردین 1399

مطلب خوبی بود فقط توی خط سوم ک نوشته:
این گوشی دارای اصلی چهارگانه است که مشخصات این دوربین‌ها به شرح زیر است
کلمه دوربین رو ننوشتین..لطفا اصلاح بشه
ممنون

پاسخ

Debugger

شنبه, 16 فروردین 1399

هواویی کلا تو خیلی چیزا اوله مثلا سرقت تکنولوژی که این انصافا تو خون کل چینیاس یا دیگه مثلا اینو گوگل کنین میبینین Huawei spying allegations

پاسخ

gia

جمعه, 06 تیر 1399

فعلا که دوربینش اوله

ثبت نظر