فراموش کنید گوشی‌ها را؛ این گجت دست شما را به یک نمایشگر لمسی تبدیل می‌کند!

ghajet.JPG

گجت قابل‌پوشیدن هیومین AI Pin یک دستگاه پوشیدنی با پروژکتور داخلی است که دست شما را به یک صفحه لمسی تبدیل می‌کند. برند Humane پس از ماه‌ها از نمایش اولیه گجت AI Pin، سرانجام این محصول را معرفی کرده است. بر اساس نظر تحلیلگران، AI Pin آینده گجت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را نشان می‌دهد و ممکن است جایگاه گوشی‌های هوشمند را در معرض خطر قرار دهد.

گجت پوشیدنی AI Pin از دو قسمت تشکیل شده است: یک دستگاه مکعبی و یک باتری که به لباس یا سطح‌های دیگر متصل می‌شود. به‌گفته هیومین، هزینه خرید این گجت ۶۹۹ دلار است و هر ماه کاربران باید ۲۴ دلار برای سرویس اشتراکی همین شرکت را پرداخت کنند.

humane-ai-pin-gadget

ویدیوی معرفی AI Pin نشان می‌دهد که خریداران موظف به پرداخت هزینه‌های اشتراکی به مبلغ ۲۴ دلار ماهانه نیز هستند. این سرویس شامل یک شماره موبایل و اتصال به اینترنت از طریق یک اپراتور تی‌موبایل معین است. فروش پیش‌فروش AI Pin از تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) آغاز شده و فروش عمومی این محصول از ابتدای سال ۲۰۲۴ راهیابی خواهد یافت.

گجت پوشیدنی AI Pin با پردازنده اسنپدراگون ویژگی‌های مختلفی از جمله فرمان صوتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، ژست‌های حرکتی و پروژکتور داخلی دارد. این پروژکتور قادر به پخش محتوا روی کف دست شما است.

humane-ai-pin

با وزن ۳۴ گرم برای بخش مکعبی و ۲۰ گرم برای باتری، AI Pin دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله خلاصه‌سازی ایمیل‌ها، ترجمه بلادرنگ و امکان جست‌وجوی پوشیدنی براساس هوش مصنوعی است. همچنین، با توسعه‌دهندگان قرار است تا ابزارهای جدیدی برای AI Pin توسعه دهند.

humane-ai-pin

با ارائه‌ی دسترسی مستقیم به ChatGPT، AI Pin نقشی جدید در رابط‌های کاربری باز کرده و سیستم‌عامل Cosmos به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌طور خودکار به سوالات کاربران از طریق ابزارهای هوش مصنوعی پاسخ دهد. هدف اصلی هیومین از AI Pin، ارائه محیطی مدرن‌تر برای رابط‌های کاربری امروزی است.

در کل، AI Pin به عنوان پروژه‌ای بزرگ‌تر نگاه می‌شود و هیومین امیدوار است با پیشرفت فناوری‌های هوش مصنوعی، این گجت بهتری شود و در مسیری مشابه با سایر شرکت‌های بزرگ جلب توجه کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: prnewswire

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر