iMac را با نمایشگر شیشه‌ای خمیده در پتنت جدید اپل ببینید

ghghthth.jpg

شرکت اپل در تصاویر جدیدی که ارائه کرده است، پتنت جدید و غیرقابل پیش‌بینی را ثبت کرده است، که آی‌مک را با صفحه‌نمایش باریک و خمیده نشان می‌دهد.

اگر به پتنت ارائه شده دقت کنیم در زیر این صفحه‌نمایش شکافی تعبیه شده که می‌توان صفحه کلید جانبی را از آن قسمت عبور داده و ارتباط بین مک‌بوک و کیبود را برقرار کرد. همچنین شما می‌توانید با ایجاد تغییراتی در خمیدگی نمایشگر، زاویه صفحه نمایش را تنظیم یا حتی سیستم را خاموش کنید.

پس با توجه به قابلیت جدید مک‌بوک می‌توان فهمید که برای استفاده از کیبورد از طریق رد کردن آن از شکافی که زیر نمایشگر وجود دارد امکان پذیر است؛ این یعنی می‌توان از این دستگاه به دو روش، به طور مستقل یا به عنوان داک مک بوک استفاده کرد.

imac-patent3.jpg
پتنت آی‌مک -

البته این تصاویر تصمیمات اپل را در آینده نشان می‌دهد، البته که قرار نیست این پتنت حتما به محصول تبدیل شود؛ به همین دلیل است که پیش بینی نمی‌شود که به همین زودی این مک‌بوک که با صفحه نمایش شیشه‌ای خمیده را در بازار دیده شود، شاید اصلا این طرح‌ها در حد گمانه زنی برای شرکت اپل باشد.

گوشی‌های تاشو که ابعاد کوچکتری نسبت به کامپیوترها دارند هنوز هم که هنوزه با قیمت بالا در بازار جا نیفتاده‌اند و با مشکلات فنی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند به حدی که باعث ضعف برخی از شرکت‌های تولید کننده این تکنولوژی شده است؛ بنابراین چالش‌های زیادی پیش روی اپل قرار دارد که از جمله این چالش‌ها باید به تنظیم نمایشگر اشاره کنیم.

این طرح آینده روشن‌تری نسبت به طرح‌های آتی اپل به ما نشان می‌دهد. این شرکت حاضر است در صورت نیاز طرح آی مک را به طور کلی دچار تغییر و تحول کند.

منبع خبر: engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر