اینستاگرام روی قابلیت Bonuses برای کسب درآمد از ویدیوهای Reels کار می‌کند

Untitled-1.jpg

مدیرعامل کمپانی فیسبوک، مارک زاکربرگ مدتی پیش بود که خبر از ورود قابلیت‌های جدید به اینستاگرام داد تا کاربران بتوانند در این شبکه اجتماعی کسب درآمد کنند. حالا به نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی کار بر روی قابلیتی با نام Bonuses را آغاز کرده تا تولیدکنندگان برتر ویدیوهای Reels بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند.

از زمانی که شبکه اجتماعی تیک تاک توانست بسیار موفق عمل کند، اینستاگرام برای اینکه کاربران خودش را حفظ کند قابلیت‌ جدیدی به نام Reels را منتشر کرد. اما داستان در همین جا به پایان نمی‌رسد، اکنون اینستاگرام تصمیم گرفته تا به بهترین ویدیوهای ریلز پاداش نیز بدهد. مدتی پیش عکسی که در پایین مشاهده می‌کنید توسط "الساندرو پالوزی" یکی از محققان و توسعه‌دهندگان اپ منتشر شد؛ با انتشار این عکس وعده زاکربرگ و اینستاگرام آن گونه که به نظر می‌رسد عملی شده و به واقعیت نزدیک شده است.

E18ZNXxXoAIG7ZV.jpg
-

هنوز به صورت رسمی توسط اینستاگرام این خبر تایید نشده و در رابطه با آن توضیحی داده نشده. تنها اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده همین تصاویری است که الساندرو پالوزی به اشتراک گذاشته که در این قسمت مشخص می‌شود که از طریق منوی Creator کاربران به قابلیت Bonuses دسترسی پیدا خواهند کرد. در این صفحه که برای کاربران ایجاد خواهد شد، هر کس می‌تواند میزان پیشرفت خود را تماشا کند و اهداف خود را تعیین کند.

به نظر می‌رسد که قابلیت‌ Bonuses با محتوای Reelsو پست‌های عادی در ارتباط باشد و برای دریافت بازدیدها و میزان دریافت لایک، نظر و... پاداش‌هایی به کاربران موفق داده ‌شود.

E18Z5SLWEAEg_gY.jpg
-

از ماه‌ها پیش با صحبت مارک زاکربرگ، موضوع کسب درآمد با اینستاگرام از ماه‌ها قبل مورد توجه قرار گرفت و به نظر می‌رسد که راهکار احتمالی این شرکت برای این هدف قابلیت Bonuses باشد که قرار است منتشر شود.

بدون شک هر روز اینستاگرام به دنبال ابزارها و قابلیت‌های جدیدی است تا بتواند جایگاه خود را در میان کاربران خود نگه‌دارد و روز به روز به موفقیت خود بیافزاید. اینستاگرام در تلاش است تا صاحبان مشاغلی که به تازگی به این شبکه اجتماعی نیز پیوسته‌اند بتوانند از طریق صفحات فروشگاهی خود به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر