اینستاگرام به قابلیت‌های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر مجهز می‌شود

Untitled-1.jpg

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ اعلام کرده است که قرار است اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی را دریافت کند تا صاحبان کسب ‌و کارها بتوانند با این شبکه اجتماعی درآمد خود را بیشتر کنند. این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها تنها به درآمد بیشتر صفحات پرمخاطب کمک نخواهد کرد، بلکه بسیاری از مشاغل کمتر شناخته شده نیز فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد.

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ اعلام کرده است که قرار است اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی را دریافت کند تا صاحبان کسب ‌و کارها بتوانند با این شبکه اجتماعی درآمد خود را بیشتر کنند. این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها تنها به درآمد بیشتر صفحات پرمخاطب کمک نخواهد کرد، بلکه بسیاری از مشاغل کمتر شناخته شده نیز فروش بیشتری را تجربه خواهند کرد.

این قابلیت‌هایی که قرار است منتشر شود، کمک خواهد کرد تا برندها بتوانند با انتشار محتوای مناسب، مشتریانی که مرتبط به حوزه کاری آن‌ها هستند را به صفحه خود هدایت کنند. اکنون بیشتر شبکه‌های اجتماعی سراسر دنیا برای انتشار محتواهای خاص یا تبلیغات برخی از شرکت‌ها و کاربران، هزینه‌هایی را دریافت می‌کنند. اینستاگرام تصمیم گرفته تا نقش پر رنگ‌تری را در هدایت مشتریان به سمت ارائه‌دهندگان خدمات و محصولات داشته باشد و بتواند به تمامی شرکت‌ها کمک کند تا در این شبکه اجتماعی بیشتر دیده شوند و بتوانند خود را نشان دهند.

instagram-logo-lifestyle-scaled.jpg
-

رویکردی که این شبکه اجتماعی در پیش گرفته است، باعث خواهد شد تا کاربران، شرکت‌های متناسب نیاز خود را به راحتی پیدا کنند و از سوی دیگر صاحبان کسب و کار نیز با کمک مشتریان خود می‌توانند قوی‌تر به کار خود ادامه دهند.

در سال گذشته میلادی شاهد پیشرفت چشمگیری از فیسبوک و اینستاگرام در زمینه تسهیل خرید اینترنتی بودیم. قابلیت Facebook Shops به تمامی شرکت‌ها و کسب‌ و کارها اجازه می‌دهد که پیج فیسبوک یا اینستاگرام خود را برای دنبال کنندگان به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. شرکت فیسبوک در زمان انتشار این قابلیت اعلام کرد که هدفش پیشرفت کسب و کارهایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند.

این قابلیت یعنی ویژگی Shop برای این است که قسمتی از صفحه فیسبوک یا اینستاگرام تبدیل به یک فروشگاه خواهد شد تا فروشندگان کاتالوگی از محصولات خود را به نمایش بگذارند. کاربران با انتخاب هر یک از اقلام مورد نظر به وب‌سایت فروشگاه‌ها منتقل خواهند شد تا خرید خود را نهایی کنند.

wersm-instagram-shop-feat.jpg
-

حالا گفته می‌شود که این ویژگی قرار است که قابلیت‌های بیشتری را دریافت کند. هنوز ساختار و جزئیات این ویژگی مشخص نشده است، اما قطعا با توجه به گفته‌های مارک زاکربرگ، قابلیت‌های جدید شرایط مطلوب‌تری را برای مشاغل مختلف در کسب درآمد بیشتر فراهم می‌کند تا در نتیجه شاهد رشد فروش کسب‌ و کارها باشیم.

اینستاگرام در تلاش است تا قابلیت‌های جدید وابزارهای توسعه یافته خود را هر چه سریع‌تر معرفی کند و جایگاه خود را در میان‌ کاربران محکم‌تر کند. این شرکت به دنبال این است تا صاحبان مشاغلی که به تازگی به این شبکه اجتماعی نیز پیوسته‌اند بتوانند از طریق صفحات فروشگاهی خود به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: makeuseof

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر