اینستاگرام در ویندوز 10 به صورت کاملاً PWA ارائه شد

instagram-pwa.jpg

فیسبوک نسخه‌ی PWA اینستاگرام برای ویندوز 10 را عرضه و آن را جایگزین نسخه‌ی اصلی کرده است. این نسخه از طریق مرورگر اج کرومیوم قابل نصب روی ویندوز 10 است.

بالاخره فیسبوک نسخه‌ی جدید اینستاگرام برای ویندوز 10 را به صورت وب اپلیکیشن پیش رونده یا همان PWA عرضه کرده است. این اتفاق به این معناست که نسخه‌ی جدید اینستاگرام برای ویندوز 10، حالا از طریق فرآیند نصب اج کرومیوم روی ویندوز 10 نصب خواهد شد.

وب اپلیکیشن پیش رونده یا PWA چیست؟

وب اپلیکیشن‌های پیش رونده (که مخفف عبارت Progressive Web Apps هستند) از جدیدترین فناوری‌ها در ترکیب اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌ها بهره می‌گیرند. یک وب اپلیکیشن پیش رونده در واقع وب‌سایتی است که از فناوری‌های مدرن وب استفاده می‌کند اما ظاهر و کارکرد آن مانند یک اپلیکیشن معمولی است.

در کنار توییتر، حالا اینستاگرام، بزرگ‌ترین PWA روی پلتفرم ویندوز است و امیدواریم که این اتفاق به فرآیند آپدیت سریع‌تر و پشت سر هم منجر شود.

در ماه دسامبر 2020 بود که فیسبوک شروع به جایگزینی نسخه‌ی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 اینستاگرام با نسخه‌ی PWA آن کرد.

اگرچه از نظر تئوری نسخه‌ی PWA یک اپلیکیشن ضعیف‌تر از نسخه‌ی اصلی و عملاً OSMeta app آن است اما مسئله اینجاست که نسخه‌ی اصلی این اپلیکیشن بیش از 18 ماه است که آپدیتی را دریافت نکرده است.

نسخه‌ی PWA اینستاگرام در حال حاضر از طریق این لینک قابل دانلود است اما ممکن است کمی طول بکشد که آپدیت آن در دسترس همه قرار بگیرد.

اخبار مرتبط:

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mspoweruser


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نام

یک‌شنبه, 12 اردیبهشت 1400

"نسخه‌ی PWA اینستاگرام در حال حاضر از طریق این لینک قابل دانلود است"

از طریق کدام لینک !!!؟؟؟؟

پاسخ

مهرداد علی مدد

یک‌شنبه, 12 اردیبهشت 1400

کدوم لینک

پاسخ

ثبت نظر