اینستاگرام پست‌های ساخته‌شده با هوش مصنوعی را برچسب‌گذاری می‌کند

insta.jpg

به نظر می‌آید اینستاگرام از برچسب‌ها به عنوان یک روش برای تشخیص پست‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند، که این اقدام باعث می‌شود محتواهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی، ممکن است قابل شناسایی باشند.

یک منبع آگاه با نام "الکساندر پالوزی"، که معمولاً ویژگی‌های برنامه‌های متا (هوش مصنوعی) را منتشر می‌کند، اسکرین‌شات‌هایی را منتشر کرده است که نشان می‌دهند اینستاگرام از برچسب‌گذاری برای پست‌های تولیدشده با هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

این منبع آگاه با انتشار اسکرین‌شات‌ها توضیح داده است که برچسب‌ها به خوبی نشان می‌دهند کدام محتواها در اینستاگرام با هوش مصنوعی ایجاد یا ویرایش شده‌اند و این برچسب‌ها می‌توانند وضعیت دقیق‌تر پست‌های تولیدشده را مشخص کنند.

اگرچه سخنگوی اینستاگرام از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده است، اما اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که این شرکت همچنان مانند گوگل و دیگر شرکت‌های حوزه هوش مصنوعی، علاقه‌مند به کمک به کاربران در تشخیص محتواهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی هستند.

اینستاگرام-۲۲.jpg.webp
-

برای مقابله با این مسئله، هفت شرکت هوش مصنوعی اعم از متا، تعهد کرده‌اند که اقدامات ایمنی مانند افزودن واترمارک به محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را اتخاذ خواهند کرد.

اگرچه جزئیات برنامه‌های مربوط به هوش مصنوعی مولد توسط متا تا کنون مشخص نشده‌اند، اما مارک زاکربرگ (مدیر اجرایی اینستاگرام) به چندین نکته در این زمینه اشاره کرده است و باید دید که برنامه‌های متا در این زمینه به کدام سمت‌وسو می‌روند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر