آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت فوری ریلزها را دانلود کنید

instagram.jpg

وابستگی به شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. بسیاری از ما وقت زیادی از روزمان را برای تماشای ویدیوها در پلتفرم‌هایی مثل ریلز، تیک‌تاک و شورتز صرف می‌کنیم. اما این عادت ممکن است در زمان‌هایی که از اینترنت محروم هستیم و داده‌های اینترنتی‌مان تمام شده، به اضطراب منجر شود. راه‌حل برای این مشکل بسیار ساده است: دانلود ریلزهای اینستاگرام.

اینستاگرام قابلیت دانلود ریلز را معرفی کرده است! براساس پستی که توسط مدیرعامل اینستاگرام، آدام موسری، منتشر شده، اینستاگرام در حال ارائه این قابلیت است. به گفته موسری، این ویژگی یک گزینه مشابه دانلود در یوتیوب پرمیوم فراهم می‌کند. کاربران علاقه‌مند می‌توانند حتی بدون اتصال به اینترنت از طریق اپلیکیشن به ویدیوها دسترسی داشته باشند و آن‌ها را تماشا کنند.

همانطور که گفته شد، این قابلیت دانلود ریلز اینستاگرام کاملاً شبیه به ویژگی دانلود در یوتیوب پرمیوم است. ویدیوها در قسمتی ویژه در اپلیکیشن ذخیره شده و به جای اشغال کردن فضای گالری، قرار دارند. این روش به شما این امکان را می‌دهد که هنگامی که آفلاین هستید یا نمی‌خواهید از داده‌های خود استفاده کنید، به ویدیوهای دانلود شده دسترسی داشته باشید.

instagrams-latest-update-lets-you-download-reels-instantly

این ویژگی برای کسانی که علاقه‌مند به جمع‌آوری ریلز موردعلاقه خود در بخش ذخیره‌شده هستند، مفید خواهد بود. متأسفانه، با وجود اظهارات موسری، این ویژگی هنوز به صورت جهانی عرضه نشده است. احتمالاً چند روز زمان می‌برد تا این فرآیند کامل شود، بنابراین در حال حاضر نمی‌توانیم اسکرین‌شات‌های مربوط به آن را به اشتراک بگذاریم.

در واقع، این شرکت در ماه ژوئن قابلیت دانلود ریلز را برای کاربران آمریکایی فراهم کرده بود و در حال حاضر این ویژگی را به کاربران در سراسر جهان ارائه می‌دهد. با این حال، قابلیت دانلود ریلزهای اینستاگرام به بحث درباره حقوق نسخه‌برداری نیز منجر شده است. راه‌حل اولیه اینستاگرام برای حل این مشکل قطع صدا در حین دانلود اینگونه ویدیوها است.

اما یک مسئله دیگر، دزدیده شدن ویدیوهای افراد توسط کاربران است. یوتیوب و تیک‌تاک با اضافه‌کردن واترمارک در حین دانلود، این مشکل را رفع می‌کنند. به این ترتیب، کاربرانی که ویدیو را در پلتفرم‌های دیگر تماشا می‌کنند، می‌توانند نام اصلی صاحبان ویدیو را مشاهده کنند. با این حال، این نشان‌دهنده نیست که برخی کاربران تلاش بیشتری برای دانلود ویدیو از طریق راه‌های دیگر انجام ندهند. به هر حال، اینستاگرام باید مانند یوتیوب و تیک‌تاک راهی برای حفاظت از سازندگان محتوا پیدا کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر