وزارت ارتباطات تولیدکنندگان داخلی سیستم عامل تلفن همراه هوشمند را به همکاری دعوت کرد

یقلقف4فسیث.JPG

معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در فراخوانی تولیدکنندگان سیستم عامل تلفن همراه هوشمند کشور را برای تولید سیستم عامل بومی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراخوان عمومی منتشر کرده و در آن تولیدکنندگان داخلی سیستم عامل تلفن همراه هوشمند را برای طراحی و تولید سیستم عامل بومی به همکاری فراخواند.

در متن این فراخوان نوشته شده است: «در راستای اجرای بند ۱۸ اهداف عملیاتی سند طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات و به منظور شناسایی ظرفیت‌های فنی و اجرایی تولید و توسعه سیستم عامل تلفن همراه هوشمند، از بین اشخاص حقیقی و حقوقی شامل شرکت‌های خصوصی، غیر دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد که تا تاریخ بیستم دی‌ماه ۱۴۰۱ دارای حداقل یک سیستم عامل عملیاتی نصب‌شده بر روی گوشی هوشمند باشند برای ارزیابی دعوت به عمل می‌آید.

طبق اعلام معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات داوطلبان برای دریافت شرایط ارزیابی این وزارتخانه می‌توانند درخواست‎‌های خود را حداکثر تا تاریخ اعلام‌شده همراه با رزومه فنی و سوابق کاری مرتبط به نشانی رایانامه dti@ict.gov.ir ارسال کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر