تصویر قاب آیفون ۱۴ پرو افزایش ابعاد دوربین‌ها را نشان می‌دهد

mobile.JPG

روز گذشته تصویری منتشر شد که نشان می‌دهد قابل آیفون 14 چقدر بزرگ‌تر از آیفون 13 است. در این تصویر یک آیفون 13 پرو در قاب آیفون 14 پرو قرار گرفته تا بتوانیم اندازه دقیق ماژول دوربی سری جدید ایفون را تشخیص دهیم.

این تصویر روز گذشته توسط یکی از وبلاگ‌های کره‌ای منتشر شده است و همین‌طور که می‌بینید، اندازه‌ لنزها به طور قابل توجهی بزرگ‌تر شده است. در کنار این موضوع، باید به افزایش اندازه‌ی فلش و سنسور LiDAR هم اشاره کنیم.

طی ماه‌های گذشته تعداد زیادی از افشاگران به افزایش برجستگی ماژول دوربین مدل‌های پرو اشاره کرده‌اند. این موضوع هم نتیجه‌ی ارتقاهای صورت گرفته برای دوربین‌ها محسوب می‌شود. به طور مشخص، مدل‌های پرو آیفون ۱۴ برای اولین بار از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

در یک تصویر دیگر، می‌توانیم تغییر مکان دکمه‌های تنظیم صدا را ببینیم که ظاهرا کمی بالاتر رفته‌اند. به طور کلی گفته می‌شود مدل‌های پرو به دلیل استفاده از دوربین بهتر و باتری بزرگ‌تر، سنگین‌تر و ضخیم‌تر از نسل قبلی هستند.

اپل فقط دو روز دیگر از آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس رونمایی خواهد کرد. همچنین در کنار این گوشی‌ها، با اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE، اپل واچ پرو و ایرپادز پرو ۲ هم روبرو خواهیم شد. باید ببینیم طی همین دو روز باقی‌ مانده اطلاعات بیشتری در مورد این گجت‌ها فاش می‌شود یا نه.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MACRUMORS

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر