تصمیم گرفته شد: اپراتورها ملزم به بازگرداندن بسته‌های اینترنتی حجیم و بلندمدت شوند

internet.jpg

اپراتورهای تلفن همراه کشور ملزم به بازگرداندن بسته‌های متنوع، بلندمدت و با حجم بیشتر شده‌اند، این اقدام توسط شورای رقابت انجام شده است.

این اپراتورها که برای مدت زمان طولانی بسته‌های حجیم بلندمدت را از لیست خدمات خود حذف کرده و ارائه نمی‌دادند، حالا مطابق تصمیماتی که در جلسه ۶۲۳ مرکز ملی رقابت در تاریخ هفتم آذر گرفته شد، موظف به ارائه بسته‌های اینترنتی بلندمدت، متنوع و با حجم بیشتر شده‌اند.

این جلسه که در پی شکایت‌های مردم در خصوص کیفیت و حجم بسته‌های اینترنتی همراه اول برگزار شده بود، به این نتیجه رسید که تمامی اپراتورها باید بسته‌های اینترنتی بلندمدت و حجیم با تنوع بیشتری ارائه دهند.

سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی شورای رقابت، در ارتباط با این مصوبه اظهار داشت: "شورای رقابت با صدور مصوبه‌ای در پی شکایت‌های مردم درباره حذف بسته‌های حجیم بلندمدت تصمیم گرفته و اپراتورها را به ارائه بسته‌های اینترنتی متنوع با حجم بالا که به نیازهای مصرف‌کنندگان پاسخ می‌دهد، ملزم کرده است."

با این تصمیم، اپراتورها دیگر نمی‌توانند بسته‌های اینترنت همراه حجیم خود را به شکل بسته‌های کوتاه‌مدت ارائه دهند. شورای رقابت با این مصوبه ایجاب کرده است که بسته‌های اینترنت همراه با حجم مناسب و زمان متناسب، مانند گذشته اما با تنوع بیشتری، ارائه شود. همچنین تعرفه‌های قیمتی نیز باید در چارچوب قوانین تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی باقی بماند و افزایش نیابد.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر