مانیتور گیمینگ جدید لنوو با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و وضوح QHD معرفی شد

monitor.JPG

کمپانی لنوو از مانیتور گیمینگ جدیدی با نام Legion Y27q-30 رونمایی کرد. این محصول قرار است که جانشین نسل قبلی این مانیتور یعنی Legion Y27q-20 شود که نرخ نوسازی 165 هرتزی و وضوح QHD ارائه می‌دهد.

جدیدترین مانیتوری که لنوو رونمایی کرده پنل 27 اینچی دارد که وضوح این نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. البته اگر بخواهید، می‌توانید در صورت نیاز با آورکلاک نرخ نوسازی این محصول را تا ۱۸۰ هرتز ارتقا داد.

وبسایت Gizmochina در توضیحات مربوط به مانیتور جدید گیمینگ لنوو از فناوری‌های AdaptiveSync و فری‌سینک پریمیوم AMDبه عنوان قابلیت نام برده که حداکثر روشنایی 400 نیت را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش از نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و عمق رنگ ۱۰ بیتی بهره می‌برد و به‌ترتیب ۹۹ و ۹۵ درصد گستره‌ی رنگی sRGB و DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

legion-y27q-30-2.jpg
-

مانیتور Legion Y27q-30 لنوو 2 پورت HDMI 2.0 و 1 درگاه DisplayPort 1.4 دارد که به ترتیب نرخ‌نوسازی‌های 144 و 180 هرتزی را ارائه می‌دهند. پایه این مانیتور بسیار کاربردی بوده چرا که کاربران براساس نیاز خود می‌توانند آن را تغییر ارتفاع دهند یا آن را بچرخانند. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به بلندگوی داخلی ۳ واتی آن اشاره کرد. گفتنی است لنوو هنوز جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه‌ی مانیتور گیمینک Legion Y27q-30 را اعلام نکرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر