ال جی فولدر 2، گوشی تاشو ال جی با پشتیبانی از4G رونمایی شد

Untitled-1.jpg

در حالی که ما بیشتر منتظر رونمایی از ال‌جی ولوت بودیم، به یک باره این شرکت کره‌ای از یک گوشی ساده اما با قابلیت‌های مناسب و جالب رونمایی کرد این گوشی با نام تجاری فولدر 2 و پشتیبانی از 4G رونمایی شد.

این شرکت با هدف اینکه افرادی که می‌خواهند یک تلفن ارزان قیمت تهیه و استفاده کنند را ترغیب به خرید این گوشی کند،
ال جی فولدر 2 را معرفی کرده است.

گوشی تاشو ارزان الجی فولدر ۲ نیروی پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ کوالکام با 1 گیگایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی می‌گیرد. این گوشی به یک صفحه نمایش 2.8 اینچی با وضوح QVGA مجهز است اما یک صفحه نمایش 0.9 اینچی تک رنگ هم در پشت آن یافت می‌شود که برای نمایش پیام‌ها و تماس‌های دریافتی است.

gsmarena_002.jpg
-

گوشی فولدر ۲ ال جی داری یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. همچنین در پشت این گوشی یک دکمه مخصوص تماس اضطراری به نام SOS یافت می‌شود که با سه بار فشردن سریع آن می‌توان با شماره از قبل تعیین شده تماس گرفت. همچنین موقعیت مکانی شما از طریق پیام کوتاه برای همان شماره ارسال می‌شود.

دکمه میانبری در قاب پشتی گوشی و بالای دکمه تماس قرار دارد که با فشردن آن تماس ضبط می‌شود. البته در دسترس بودن دو قابلیت یاد شده بسته به اپراتور و منطقه می‌تواند متفاوت باشد. گوشی تاشو LG Folder 2 با وزن 127 گرم، از بلوتوث، ارتباطی Wi-Fi و البته شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. این گوشی به یک باتری با ظرفیت 1,470 میلی آمپر ساعت مجهز است و در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه می‌شود.

gsmarena_003.jpg
-

قیمت گوشی Folder 2 ال جی در بازار کره جنوبی 160 دلار است. نظر شما درباره ان گوشی تاشو ساده چیست؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر