سینمای قابل حمل 400 دلاری؛ ویدیو پروژکتور ال جی PH30N

Untitled-1.jpg

ال جی به تازگی از ویدیو پروژکتور PH30N با قیمت 400 دلاری رونمایی کرده است که به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌اش، می‌تواند جای تلویزیون‌های بزرگ و گران قیمت را بگیرد. ضمنا این پروژکتور قابل حمل است.

مدتی است که ویدیو پروژکتورهای خانگی جای تلویزیون‌های بزرگ را گرفته‌اند چرا که هزینه خرید این تلویزیون‌ها بالاست اما با خرید یک ویدیو پروژکتور قابل حمل، عاشقان فیلم و سریال به آرزو خود خواهند رسید. حالا ال جی یکی ازجدیدترین و مقرون به صرفه ترین ویدیو پروژکتورهای قابل حمل بازار را از سری Cinebeam رونمایی کرده است، که قیمت این دستگاه 400 دلار است.

این دستگاه ال‌جی با نام PH30N اگرچه تشابه زیادی با سری Cinebeam دارد، ولی رزولوشن کمتری نسبت به اعضای سه عضوی این خانواده با نام‌های HU70, HU80 و JU85 دارد. این پروژکتور با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی ارائه شده که نهایت سایز ارائه تصویر آن 100 اینچ است که با روشنایی 250 لومنزی عرضه خواهد شد.

PH30N-2.jpg
-

تفاوت پروژکتور جدید ال‌جی با نسخه‌های سری Cinebeam مثل LG HU80 و LG HU85 فقط در رزولوشن 4K است که در نسخه جدید این قابلیت وجود ندارد اما قیمت این دستگاه 400 دلار است و قیمت پروژکتورهای نام برده به ترتیب 2هزار و 400 و 6 هزار دلار است.

باتری داخلی این دستگاه می‌تواند تا دو ساعت بدون منبع تغذیه، برق مصرفی مورد نیاز این پروژکتور را تامین می‌کند، که یکی از نقاط قوت این دستگاه است. وزن بسیار کم این دستگاه که تقریبا 500 گرم است، به راحتی قابل حمل بودن این ویدیو پروژکتور را نشان داده است. از طرفی باید بگوییم که این پروژکتور همچنین از قابلیت آینه کردن نمایشگر گوشی و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

PH30N-1.jpg
-

به گفته خود ال‌جی، طول عمر لامپ LED این ویدیو پروژکتور 30 هزار ساعت است که مدت زمان کافی برای این دستگاه است. پروژکتور ال جی PH30N از هم اکنون از سایت سازنده کره‌ای با قیمت 400 دلار قابل خریداری است.

اگر به اخبار تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: techradar

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر