معرفی قابلیت‌های جدید تلگرام؛ محتوای پولی و ارز دیجیتال Stars

telegram update

تلگرام همچنان به ارائه امکانات نوآورانه ادامه می‌دهد و اکنون قابلیت انتشار محتوای پولی در کانال‌ها را فراهم کرده است.

این شرکت اخیراً ارز دیجیتال اختصاصی خود با نام Stars را برای خریدهای درون‌برنامه‌ای معرفی کرده است. تلگرام با تمرکز بر محتوای پولی، کاربردهای این ارز را افزایش داده و به کانال‌ها اجازه می‌دهد دارایی Stars خود را به Toncoin تبدیل کنند. Toncoin ارز دیجیتال تلگرام بر بستر بلاک چین TON است. علاوه بر این، می‌توان از Stars برای دریافت تخفیف در تبلیغات کانال‌ها استفاده کرد.

استفاده از ارز دیجیتال Stars در تلگرام

تلگرام ابتدا Stars را برای پرداخت هزینه کالاهای دیجیتالی در ربات‌ها و مینی‌اپ‌ها معرفی کرد. اکنون تولیدکنندگان محتوا می‌توانند با انتشار محتوای پولی در کانال‌های خود، از کاربران ارز Stars دریافت کنند. مدیران کانال‌ها با استفاده از پلتفرم Fragment می‌توانند دارایی Stars خود را برداشت کرده و به Toncoin تبدیل کنند. Toncoin در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال قابل خرید و فروش است و می‌توان آن را به حساب بانکی منتقل کرد.

telegram update2
-

امکانات جدید در به‌روزرسانی تلگرام

در به‌روزرسانی جدید، تلگرام نوار دسترسی سریع به مینی‌اپ‌ها را در پایین صفحه اضافه کرده است تا کاربران بدون نیاز به بارگذاری مجدد به آنها دسترسی داشته باشند. همچنین روش‌های جدیدی برای کشف استوری‌ها ارائه شده است. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی هشتگ‌های مورد نظر، همه استوری‌های عمومی مرتبط را مشاهده کنند. پیش از این، امکان جستجوی هشتگ در چت‌ها و پیام‌های کانال‌های عمومی وجود داشت.

telegram-srars-balance
-

ویژگی‌های جدید برای استوری‌ها و موقعیت مکانی

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند به استوری‌های خود تگ موقعیت مکانی اضافه کنند و با ضربه زدن روی این تگ، همه استوری‌های عمومی از همان مکان را ببینند. تلگرام با افزودن ویژگی‌های جدید به پلتفرم خود، به دنبال دستیابی به رکورد یک میلیارد کاربر فعال و افزایش سودآوری است.

تلگرام با ارائه قابلیت‌های جذاب و تمرکز بر کسب‌وکار، در تلاش است تا به رکورد یک میلیارد کاربر فعال دست یابد و سودآوری خود را افزایش دهد. این شرکت با معرفی ویژگی‌های جدید، به کاربران امکانات بیشتری برای استفاده از پلتفرم خود ارائه می‌دهد و به یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان تبدیل شده است.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: telegram.org

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر