ایسر فعالیت‌های خود را از روسیه جمع آوری خواهد کرد

acer.JPG

از زمانی که حمله نظامی روسیه به اوکراین آغاز شد، تقریبا تمام شرکت‌ها و کمپانی‌های صنعتی و غول‌های اقتصادی یک به یک تصمیم به توقف فعالیت در روسیه گرفتند و حالا بعد از 47 روز از آغاز جنگ کمپانی ایسر نیز اعلام کرده که دیگر تجارتش را در روسیه ادامه نخواهد داد.

کمپانی‌های که تا به امروز منتظر ماندند بیشتر به دنبال این بودند که وضعیت آرام خواهد شد و جنگ کوتاهی در پیش خواهد بود، اما با روندی که امروز پیش می‌رود، کمپانی ایسر نیز با انتشار بیانه‌ای در توییتر اعلام کرد که این کمپانی تمامی فعالیت‌های تجاری خود در روسیه را متوقف خواهد کرد.

کمپانی ایسر در ادامه اعلام کرد که این تصمیم با پیروی از قوانین بین‌المللی بازرگانی و به تبعیت از تحریم‌های اعمال شده بر کشور روسیه به دلیل انجام عملیات نظامی ویژه در اوکراین اتخاذ شده است.

acer.JPG
-

بیانیه ایسر

این کمپانی در بیانیه خود اعلام کرد:

«ایسر به قوانین و ضوابط بین‌المللی تجارت پایبندی بی‌چون و چرا دارد و با دقت درگیری میان روسیه و اوکراین را تحت نظر دارد. با توجه به رویداد‌های اخیر، ایسر تصمیم گرفته تا کسب و کار خود در روسیه را به حالت تعلیق دربیاورد. تمرکز ما روی امنیت تمامی کارکنان‌مان قرار دارد و تلاش‌مان شامل کمک به تمامی افراد و خانواده‌های آنها می‌شود که تحت تاثیر شرایط کنونی قرار گرفته‌اند. ایسر امیدوار است تا هرچه زودتر صلح برقرار شود.

ما در کنار جنگ‌زدگان هستیم و برای کمک‌های بشردوستانه با سازمان‌های بین‌المللی متعددی همکاری داریم.»

همین چند مدت پیش نیز دولت تایوان اعلام کرد که فهرستی از کالاهای استراتژیک با فناوری پیشرفته که تقریبا 57 قلم می‌باشد مانند کامپیوترها، فناوری‌های ارتباطاتی، فناوری‌های حوزه هوانوردی و تجهیزات ساخت مدار و تراشه نوشته شده تا صادرکنندگان پیش از ارسال آنها از دولت مجوز دریافت کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: dailysabah

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر