گوشی Meizu 16T رونمایی شد

گوشی Meizu 16T رونمایی شد

گوشی Meizu 16T رونمایی شد؛ میزو شرکتی نوپا از گوشی جدیدی رونمایی کرده است، این شرکت چینی از یک گوشی میان رده و با امکانات خوب معرفی کرد.

کمپانی چینی نوپا میزو امروز از جدیدترین گوشی پرچمدار خود با نام Meizu 16T رونمایی کرد. تقریباً این گوشی دارای همه مشخصاتی است که از یک گوشی پرچمدار انتظار می‌رود اما با قیمت بسیار مناسب، به طوری که تمام شرکت ها را به رقابت وادار می کند.

 

مشخصات گوشی Miezu 16T

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع OLED است و هیچ شکاف، ناچ و بریدگی در بالای آن در نظر گرفته نشده است. حاشیه نسبتاً بزرگی در بالای این موبایل جا گرفته که محل قرار گرفتن دوربین سلفی، بلندگو و سنسورهای معمولی این گوشی است. رزولوشن نمایشگر پرچمدار میزو 1080 در  2232 پیکسل و نسبت ابعاد آن 18.5:9 می‌باشد. سنسور اثر انگشت گوشی هم در زیر نمایشگر واقع شده که با این قیمت بسیار مناسب، امتیاز مثبتی برای این دستکاه به حساب می‌آید.

گوشی Meizu 16T

 

در سینه این دستگاه چیپست اسنپدراگون 855 قرار دارد که با پردازنده گرافیکی Adreno 640 همراه شده است، همان طور که می دانیم این پردازنده یکی از بهترین پردازنده های حال حاظر است. میزان حافظه رم گوشی 6 گیگابایت و حافظه داخلی دستگاه 128 گیگابایت از نوع UFS 3.0 می‌باشد. البته نسخه‌‌‌ی دیگری از این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه نیز در نظر گرفته شده است. متأسفانه این گوشی فاقد شیار microSD برای افزایش حافظه و جک 3.5 میلیمتری هدفون است.

گوشی Meizu 16T

 

در پشت گوشی دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در قسمت بالای سمت چپ گوشی طراحی شده است. سنسور اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 می‌باشد. این سنسور با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشادگی دیافراگم f/2.2 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان همراه شده است.  دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی با f/2.2 می‌باشد. میزو برای 16T یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات mCharge در نظر گرفته است. سیستم عامل این دستگاه اندروید  9 Pie است که با رابط کاربری Flyme 8 میزو شخصی‌سازی شده است.

 

قیمت پایه این موبایل با  6 گیگابایت رم و  128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 280 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه 8/128 گیگابایت آن 320 دلار و نسخه 8/256 گیگابایت آن 350 دلار قیمت خواهد داشت. این گوشی در حال حاضر از طریق وبسایت رسمی میزو در چین به فروش می‌رسد.

 

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر