فروش شیائومی Mi 10 Ultra و ردمی K30 اولترا تنها به بازار چین محدود است

Xiaomi-Mi-10-Ultra-1.jpg

شیائومی می 10 اولترا و ردمی K30 اولترا دو گوشی پرچمدار و شگفت انگیز شیائومی بودند که دو روز پیش شاهد معرفی آن‌ها بودیم و عده زیادی منتظر عرضه‌ی آن به بازار جهانی بودند. حالا اما به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها هیچ وقت وارد بازار جهانی نشوند.

شیائومی Mi 10 Ultra و ردمی K30 Ultra دو گوشی پرچمدار جدید شیائومی هستند که دو روز پیش رونمایی شدند. این دو گوشی به واسطه مشخصات و قابلیت‌های فوق‌العاده، در همان بدو ورود نظر عده‌ی زیادی را به خود جلب کردند و حتی شیائومی Mi 10 Ultra به عنوان بهترین دوربین گوشی از نظر وب سایت DxoMark هم انتخاب شد. با این حال در زمان معرفی، تاریخی برای عرضه‌ی جهانی این دو پرچمدار ذکر نشده بود. حالا اما به نظر می‌رسد که شیائومی قصد ندارد این دو گوشی را راهی بازار جهانی کرده و می‌خواهد فروش آن‌ها را به چین محدود کند.

باید بگوییم که این دو گوشی جدید شیائومی از نظر مشخصات در بازه‌ی قیمتی خود بهترین‌ها بازار به حساب می‌آیند. شیائومی می 10 اولترا با نمایشگر سوپر امولد بزرگ و رفرش ریت 120 هرتزی، شارژ سریع 120 واتی (که باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن را تنها در 5 دقیقه به اندازه 41 درصد شارژ می‌کند) و دوربین اصلی بی نظیر (همانطور که گفتیم صدرنشین به عنوان بهترین دوربین گوشی) و رم 16 گیگابایتی، بی شک قدرتمندتر و جذاب‌تر از چیزی است که بتوان تصور کرد.

از طرفی ردمی K30 اولترا هم با نمایشگر امولد، پردازنده‌ی قدرتمند +Dimensity 1000 و قیمت فوق‌العاده عالی 250 یورو، در حوزه قیمت شگفتی خاصی به حساب می‌آید.

می 10 اولترا و ردمی K30 اولترا به دلیل مشخصات فوق العاده و قیمت عالی، در همین مدت کوتاه به گزینه‌هایی تبدیل شدند که کاربران زیادی در سراسر دنیا انتظار عرضه آن‌ها را می‌کشیدند اما گویا به گفته‌ی یکی از نمایندگان شیائومی، قرار نیست در بازار جهانی شاهد عرضه‌ی این گوشی‌ها باشیم. گویا این دو گوشی صرفا برای چین عرضه شده‌اند و همین موضوع هم باعث قیمت گذاری بسیار پایین روی این دو گوشی بوده است.

به هر ترتیب به نظر می‌رسد که شیائومی فعلا قصد نداشته باشد که این گوشی را راهی بازار جهانی کند، هرچند با توجه به جذابیت می 10 اولترا و ردمی K30 اولترا، بدون شک این دو گوشی می‌توانند در بازار جهانی، فروش فوق العاده‌ای را تجربه کنند.

اخبار مرتبط:

دوربین شیائومی می 10 اولترا صدرنشین DxoMark شد؛ پیشی از هواوی و سامسونگ

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر