مایکروسافت محدودیت تعداد کاراکترهای بینگ چت در هر پیام را به 4000 کلمه افزایش داد

jhkili.jpg

مایکروسافت بطور منظم ویژگی‌های تازه‌ای را برای چت‌بات بینگ چت عرضه می‌کند. حالا، با توجه به اطلاعیه ای که یکی از کارکنان این شرکت از راه حساب توییترش منتشر کرده، محدودیت کلمات برای این چت‌بات از 2000 کلمه به 4000 کلمه بالا رفته است.

«میخائیل پاراخین»، سرپرست بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، تصویری را با عنوان «این یک گام کوچک برای بینگ چت است» درتوییتر منتشر کرده است. اگر قبلاً بینگ چت را تجربه نکرده‌اید، شاید بدانید که برای پرسش‌های خود تا به حال محدودیت 2000 کلمه‌ای وجود داشته. اما تصویر منتشر شده توسط پاراخین نشان می‌دهد که مایکروسافت این محدودیت را دو برابر کرده تا کاربران بتوانند از تا 4000 کلمه برای سؤالات خود استفاده کنند.

افزایش حداکثر تعداد کلمات برای هر سوال در بینگ چت

Bing-Chat-1_1.jpg.webp
-

در گذشته، بسیاری از کاربران از محدودیت 2000 کلمه در پرسش‌ها انتقاد می‌کردند زیرا برای بیان برخی سوالات پیچیده از این چت‌بات، این تعداد کافی نبود. مایکروسافت هم بیان کرده بود که اگر سوالات کاربران از محدودیت 2000 کلمه بگذرد، بینگ چت ممکن است در پاسخ‌دهی به آن‌ها دچار ابهام شود.

اما حالا، به نظر می‌رسد که از زمان راه‌اندازی اولیه چت‌بات بینگ در اوایل سال جاری، توانایی‌های آن برای پردازش سوالات با تعداد کلمات بیشتر بدون اختلال در کارایی، به مراتب افزایش یافته است.

مایکروسافت در طی مدتی کوتاه ویژگی‌های جدیدی را به چت‌بات خود اضافه کرده است، از جمله قابلیت نمایش عکس و جدول، همچنین امکان Export که با استفاده از آن می‌توانید پاسخ‌های بینگ را به صورت PDF، متن یا سند Word خروجی بگیرید. قابلیت مرور تاریخچه چت نیز یکی دیگر از این ویژگی‌های جدید بوده که با آن می‌توانید چت‌های خود را در تمامی دستگاه‌ها ببینید.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال آماده‌سازی برای کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان بیلد است که از 23 می (2 خردادماه) شروع می‌شود. انتظار می‌رود که در این رویداد، مایکروسافت ویژگی‌ها و نوآوری‌های جدیدی در حوزه هوش مصنوعی را معرفی کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر