بیش از 12 میلیون نسخه از بازی Rust به فروش رفت

Untitled-1.jpg

بازی Rust که در سال 2018 به صورت رسمی عرضه شد، به تازگی توانست موفق به فروش 12 میلیون نسخه از بازی خود شود.

عنوان Rust یک بازی چندنفره در سبک بقا است که توسط استودیو Facepunch ساخته شد. این بازی برای کنسول پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و دو سیستم‌عامل ویندوز و مک توسعه‌داده شد. در سال 2013 نسخه دسترسی زودهنگام این بازی منتشر شد که سرانجام در سال 2018 عرضه رسمی یافت و اکنون جزء بازی‌های پرطرفدار و پرفروش استیم است. نسخه آلفا این بازی هنگام انتشار توانست، 150 هزار نسخه از این بازی را به فروش برساند و تا سال 2017 موفق به فروش 5.2 میلیون نسخه از این بازی شده باشند.

داستان این بازی مربوط به چندین سال بعد از جنگ هسته‌ای است. جایی که خانه‌ها ویران شدند و تمدن از بین رفته است؛ اما حال جنگ پایان یافته و شما باید مانند یک انسان اولیه به زندگی ادامه بدهید. در ابتدای بازی شما تنها یک سنگ و یک مشعل به همراه دارید و باید به جمع‌آوری چوب و دیگر منابع بپردازید تا با کمک آنها تبر و نیزه و ... بسازید و شکار را شروع کنید. با شکار خود می‌توانید لباس و غذا به دست بیاورید و زندگی خود را به عنوان یک انسان غیرمتمدن شروع کنید.

Untitled-2.jpg
-

چندین سال از انتشار این بازی می‌گذرد اما عملکرد آن در سال 2021 بی‌نظیر بود. طبق آمار منتشر شده توسط استودیو سازنده این بازی (Facepunch)، عنوان Rust در سال 2021 توانست به رکورد فروش 12 میلیون نسخه از بازی خود دست پیدا کند. این بازی در توییچ نیز سال خوبی را پشت سر گذاشت و با 1.37 میلیون بازدیدکننده همزمان در این پلتفرم، موفق به ثبت رکورد جدیدی برای این بازی شد.

این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و سیستم‌عامل ویندوز و مک در دسترس هست و شما می‌توانید این بازی را بر روی کنسول خود تهیه کنید و به تجربه آن بپردازید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر