Moto G34 از موتورولا با پردازنده Snapdragon 695 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی گردید

moto.jpg

در سکوت کامل خبری و بدون هیچ تبلیغاتی شرکت موتورولا گوشی میان‌رده خود را با نام Moto G34 در چین رونمایی کرد.

این گوشی از نمایشگر 120 هرتزی LCD، پردازنده Snapdragon 695 کوالکام و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین، یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 وات و سیستم‌عامل اندروید 14 با رابط کاربری Moto MYUI 6.0 نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

Moto G34 از یک نمایشگر IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ، رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر، یک حفره پانچ‌هول مرکزی برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی همچنین از دو بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos بهره می‌برد.

موتو

در پشت گوشی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار دارد. این دوربین از فناوری Quad Pixel بهره می‌برد که به آن امکان می‌دهد تا در شرایط نوری کم، تصاویر با کیفیت بهتری را ضبط کند. همچنین، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 نیز در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است.

موتورولا

Moto G34 در نسخه‌ای با 8 گیگابایت حافظه RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه شده و قیمت آن در چین 999 یوان (حدود 140 دلار) می‌باشد. فروش این گوشی در چین از تاریخ 28 دسامبر (7 دی) آغاز خواهد شد.

Moto G34 یک گوشی میان‌رده با مشخصات فنی مناسب و قیمت اقتصادی است. این گوشی برای افرادی که به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش با کیفیت، دوربین عالی و عمر باتری طولانی هستند، یک انتخاب مناسب به حساب می‌آید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر