ایلان ماسک به منتقدان رودست زد؛ تعداد کاربران ایکس رکوردشکنی کرد

x.JPG

ایلان ماسک با انتشار نموداری، از افزایش بی‌سابقه‌ی تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی خبر داد.

ایلان ماسک اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی شبکه‌ی اجتماعی ایکس که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، رکورد جدیدی به‌ثبت رسانده است. میلیاردر معروف، نموداری را به‌اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ایکس اکنون بیش‌ از ۵۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

پست ایلان ماسک درمورد ثبت رکورد جدید تعداد کاربران شبکه‌ی اجتماعی ایکس درحالی منتشر می‌شود که این شرکت درحال اعمال تغییرات گسترده برای افزایش درآمد تبلیغاتی است، زیرا ماه گذشته با کاهش درآمد در این بخش مواجه شده بود.

پس‌ از اینکه متا از توییتر به‌عنوان رقیب ایکس رونمایی کرد، مدیران شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک اعلام کردند که همچنان کاربران زیادی از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند.

x-twitter-users-540-million-64c64ec652098c84152eb5b6.webp
-

رویترز می‌نویسد توییتر در ماه می ۲۰۲۲ یعنی قبل از اینکه ماسک این شبکه‌ی اجتماعی را خریداری کند ۲۲۹ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. مالک ایکس در ماه نوامبر گزارش داد که تعداد کاربران فعال روزانه‌ی این پلتفرم به ۲۵۹٫۴ میلیون نفر رسیده است.

از زمانی که ماسک، ایکس را خریداری کرده است، تغییرات بسیار زیادی در این شبکه‌ی اجتماعی اعمال شده و به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه، تیک آبی دریافت کنند. شرکت مذکور همچنین تصمیم گرفت بخشی از درآمد تبلیغاتی خود را به تولیدکنندگان محتوای منتخب پرداخت کند.

ماسک در ماه می سال جاری لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغاتی سابق NBC را به‌عنوان مدیرعامل ایکس معرفی کرد و نشان داد که تبلیغات، اصلی‌ترین اولویت کاری این شرکت است.

ماسک اوایل ماه جاری نیز اعلام کرد درآمد ایکس به‌دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی این شرکت و بدهی‌های سنگین، منفی بوده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر