پلتفرم نتفلیکس در حال توسعه بیش از 90 عنوان بازی کامپیوتری می‌باشد

netfilix.JPG

پلتفرم "نتفلیکس" با هدف حضور جدی و قدرتمند در عرصه گیمینگ، اطلاعات تازه‌ای را درباره برنامه‌ها و پروژه‌های آینده‌اش منتشر نموده است. برای آشنایی بیشتر با اخبار "نتفلیکس" و بازی‌های کامپیوتری، با ما همراه باشید.

در اعلان جدید خود، پلتفرم Netflix اعلام کرده است که تا پایان سال 2023، تقریباً 40 بازی راه‌اندازی کرده است؛ از جمله سه نسخه بازسازی از مجموعه GTA که به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته است. این شرکت سرگرمی و رسانه‌ای همچنین در سال جاری دو بازی جدید، Oxenfree II: Lost Signals و Netflix Stories: Love is Blind را معرفی نموده است که هر دو توسط تیم "نتفلیکس" تولید شده‌اند. در این اطلاعیه، "نتفلیکس" اظهار داشته است:

"تا پایان این سال، ما 86 بازی را به اشتراک مشترکان بدون تبلیغات خود عرضه خواهیم کرد که همگی از طریق خریدهای درون برنامه‌ای در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین، در حال توسعه نزدیک به 90 بازی دیگر هستیم که نشان از شروع فعالیت گسترده‌تر ما دارد.

90 بازی در نتفیلیکس

همچنین، ورود بازی‌های بیشتر به سرویس پلتفرم نتفلیکس در سال آینده مورد توجه قرار گرفته است. طبق اعلان، در سال 2024 چهار عنوان گیمینگ اضافه خواهند شد، شامل Game Dev Tycoon، Sonic Mania Plus، FashionVerse و Cozy Grove: Camp Spirit که آخرین عنوان توسط تیم توسعه نتفلیکس ساخته شده است. درباره پروژه‌های دیگر در حال توسعه این شرکت، اطلاعاتی منتشر نشده است.

در ختام، "نتفلیکس" در حال حاضر به آزمایش طرح پخش بازی‌ها از سرویس خود بر روی تلویزیون و کامپیوتر شخصی می‌پردازد. این آزمایش در حال حاضر برای کاربران منتخب در آمریکا، کانادا و بریتانیا در حال انجام است، و در آینده، دیگر کاربران جهان نیز به این سرویس و بازی‌های جدید متصل خواهند شد. هفته گذشته، شرکت "نتفلیکس" اعلام کرد که فرآیند تولید یک بازی کامپیوتری بر اساس سریال پرطرفدار "بازی مرکب" (Squid Game) آغاز شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر