ایرپادز جدید اپل ماه بعد به همراه مک‌ بوک پرو ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود

ایرپاد پرو.jpg

احتمالا به زودی شاهد معرفی هدفون بی سیم جدید اپل با نام ایرپاد پرو لایت در کنار معرفی مک بوک پرو 13 اینچی 2020 باشیم.

ایرپاد و ایرپاد پرو اپل، دو هدفون کاملا بی سیم این کمپانی هستند که به شدت در بین کاربران پرطرفدارند. حالا بنا به گزارشات منتشر شده از یک منبع موثق، اپل قصد دارد تا در ماه آینده و در کنار مک بوک پرو 2020 خود، از یک ایرپاد جدید هم رونمایی کند. جالب است بدانید افشاگر این خبر، جان پراسر است، کسی که پیشتر و در خصوص تاریخ رونمایی از آیفون SE 2020، دقیقا به هدف زده بود و تاریخ 27 فروردین ماه را روز رونمایی این گوشی میانرده اپل معرفی کرده بود و این اتفاق افتاد. بنابراین به نظر می‌رسد که به گزارشات این افشاگر می‌توان اعتماد کرد.

اگر بخواهیم کمی درباره محبوبیت هدفون‌های بی سیم اپل صحبت کنیم، باید بگوییم که تنها در سال 2019، اپل موفق شد حدود 60 میلیون ایرپاد را به فروش برساند. حتما تعجب می‌کنید اگر بدانید که این میزان، حدودا 50 درصد از سهم بازار فروش هدفون‌های بی سیم در سراسر جهان است! جالب‌تر اینجاست که حتی شیوع و همه گیری کرونا ویروس هم نتوانسته است روی فروش ایرپادهای اپل تاثیر منفی بگذارد. از طرفی گفته می‌شود که اپل برای امسال در نظر دارد تا ایرپادز پرو لایت را هم معرفی و راهی بازار کند. بنابراین روند رو به رشد فروش هدفون‌های بی سیم اپل همچنان ادامه خواهد داشت.

حالا بنا به توضیحات این افشاگر، اپل در نظر داشته است تا در ماه مارس، با برگزاری مراسمی، از برخی محصولات جدیدش رونمایی کند که گویا ایرپادز جدید هم جز این محصولات بوده است. حالا اما به دلیل شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان، این رویداد به تعویق افتاده و احتمالا این رویداد در ماه می برگزار شود. ایرپادِ مورد بحث هم گویا در جریان همین رویداد و در کنار رونمایی از مک بوک پرو 13 اینچی 2020 اپل، معرفی خواهد شد.

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این هدفون بی سیم جدید اپل در دست نیست. تنها چیزی که می‌دانیم، شایعه معرفی ایرپادز پرو لایت در سال 2020 است و احتمالا این همان هدفونی است که انتظارش را می‌کشیم. با توجه به پسوند لایت در پشت نام این ایرپاد جدید، نشان می‌دهد که با یک هدفون مشابه با ایرپاد پرو مواجه باشیم اما با قیمتی کمتر که البته به دلیل حذف برخی قابلیت‌های کلیدی است. بنابراین شاید قابلیت Noise Canceling در این هدفون حذف شود که اپل در نسخه اصلی، روی این قابلیت به شدت مانور می‌داد.

airpods
-

در مورد مک بوک پرو 13 اینچی 2020 اپل هم هم اطلاعات و اخبار زیادی در دست نیست. طبق شایعات، این محصول نیز از همان طراحی صفحه کلید (مکانیزم قیچی) بهره خواهد برد تا از این نظر با نسخه 16 اینچی مک بوک پرو و مک بوک ایر همخوانی داشته باشد. گفته می‌شود مک بوک پرو جدید به آخرین نسل از پردازنده اینتل و میکروفون‌های بهبود یافته برای ضبط حرفه‌ای‌تر صدا مجهز خواهد شد. احتمالا طی روزهای آینده شاهد اخبار بیشتری در رابطه با این محصولات باشیم.

منبع خبر: wccftech


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر