هواوی میت 60 ظاهراً با طراحی دو‌رنگ معرفی می‌شود

ghjj.jpg

هواوی میت 60 در حال تولید است و قبلاً تصاویری از آن منتشر شده بود. تصاویر جدید از پنل پشتی این گوشی هوشمند نمایش داده می‌شود که دارای ترکیب رنگ دوتایی است.

به نظر می‌رسد تصاویری از کارخانه مونتاژ هواوی میت 60 به‌صورت غیررسمی در دسترس قرار گرفته است که طراحی ظاهری و ترکیب رنگ آن را نشان می‌دهد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، هواوی میت 60 احتمالاً با طراحی جدید و دوربین دایره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی جدید در ترکیب‌های رنگی متنوعتری عرضه خواهد شد.

h2.jpg.webp
-

ترکیب رنگ جدید هواوی میت 60 در تصاویر جدید قابل مشاهده است

در تصویر منتشرشده از هواوی میت 60، پنل پشتی دستگاه با ترکیب رنگ دوتایی قابل مشاهده است. قسمت بالایی پنل با گلس مات و قسمت پایینی آن به‌صورت شفاف است. با زاویه نوری که به گوشی می‌خورد، به نظر می‌رسد پنل پشتی دو رنگی و شفاف و مات است.

h1.jpg.webp
-

درباره گوشی‌های رنگ مشکی، تغییر رنگ در تصویر به‌خوبی قابل مشاهده نیست، اما در دستگاه‌های رنگ بنفش، ترکیب دو رنگ به‌خوبی قابل مشاهده است.

باید منتظر بمانیم تا مشخص شود هواوی میت 60 با چه مشخصات و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرچند تصاویر غیررسمی از این گوشی موجود است، اما باید دید آیا مردم از ترکیب رنگ دوتایی یا پنل پشتی شفاف و مات استقبال خواهند کرد یا خیر.

h4-638x1024.jpg.webp
-

همچنین باید منتظر بمانیم تا مشخص شود هواوی میت 60 در چه ترکیب رنگ‌هایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و آیا اخبار غیررسمی درباره عرضه این گوشی با ترکیب رنگ متنوع صحت دارد یا خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر