هدیه‌های NFT، تجربه جدیدی از هدیه دادن در تلگرام

tfrdutrutyutru

تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود از قابلیت جدیدی به نام ارسال هدیه رونمایی کرده است و به‌زودی قصد دارد امکان تبدیل این هدایا به NFTهای مبتنی بر بلاکچین را برای کاربران فراهم کند.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، اعلام کرد که با استفاده از ارز دیجیتال داخلی تلگرام به نام استارز، کاربران اکنون می‌توانند به‌یکدیگر هدایا ارسال کنند و این هدایا را در پروفایل خود نمایش دهند. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا هدایا را به NFTهایی بر اساس بلاکچین TON تبدیل کنند و از آن‌ها به‌عنوان دارایی دیجیتال استفاده کنند.

قابلیت فروش و استفاده از هدایای تلگرام در خارج از پلتفرم

کاربران پس از تبدیل هدایا به NFT، امکان فروش و استفاده از این دارایی‌های دیجیتال را در خارج از تلگرام نیز خواهند داشت. طبق گفته دورف، کاربران می‌توانند با ثبت مالکیت این توکن‌ها در بلاکچین، آن‌ها را به حراج بگذارند و در پلتفرم‌های دیگر بفروشند.

افزایش پشتیبانی از NFT در بازی‌های تلگرامی

یکی از بازی‌های محبوب تلگرام به نام همستر کامبت نیز اعلام کرده که به‌زودی پشتیبانی از NFT را به سرویس خود اضافه می‌کند. این دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان آیتم‌های درون‌بازی از نوامبر وارد این بازی خواهند شد.

 

ghjghjghjghj
-

کاهش تقاضای جهانی برای NFT

اگرچه تلگرام و اکوسیستم آن مشتاقانه از NFTها حمایت می‌کنند، اما براساس گزارش کوین‌تلگراف، بازار جهانی NFTها در حال کاهش است. حجم فروش این دارایی‌های دیجیتال در سپتامبر به پایین‌ترین حد خود از سال ۲۰۲۱ رسیده است. این کاهش فروش، ۸۱ درصد افت نسبت به مارس گذشته را نشان می‌دهد. همچنین، تعداد معاملات NFT در سپتامبر نسبت به ماه آگوست ۳۲ درصد کاهش یافته است.

تلگرام و تمرکز بر بازار رمزارزها

اهمیت این موضوع برای تلگرام به این دلیل است که این پلتفرم به طور ویژه بر روی خدمات مرتبط با رمزارزها تمرکز دارد. براساس گزارش‌های مالی اخیر، حدود ۴۰ درصد از درآمد تلگرام از طریق سرویس‌های مرتبط با کریپتو تأمین می‌شود، که نشان‌دهنده تأثیر قابل‌توجه این بازار بر درآمدهای این شرکت است.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: telegram_durov

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر