وزیر ارتباطات: ارائه بسته‌های اینترنت شبانه از سر گرفته می‌شود

آذری جهرمی

پس از گذشت حدود 1.5 سال از لغو بسته‌های اینترنت شبانه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه‌ی مجدد این بسته‌ها توسط اپراتورها خبر داده است.

تقریباً از یک سال و نیم پیش بود که بسته‌های اینترنتی شبانه‌ی اپراتورها دیگر ارائه نشد. دلیل این تصمیم چنین اعلام شده بود که دانش آموزان و دانشجویان برای استفاده از اینترنت ارزان قیمت این بسته‌ها، شب‌ها بیدار می‌مانند. حالا اما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در گفتگویی که با خبرگزاری ایرنا داشته است، از بازگشت این بسته‌ها خبر داده است. به اعتقاد او حذف بسته‌های اینترنت شبانه منطقی نیست. وی در این گفتگو در خصوص تصمیم اخیر گرفته شده چنین توضیح داد:

دیدگاه برخی از مراجع فرهنگی این بود که بسته‌های اینترنت شبانه موجب می‌شود دانش‌آموزان و دانشجویان شب بیدار بمانند؛ ما گفتیم اگر اینترنت نباشد با چیز دیگری بیدار می‌مانند و ماهواره می‌بینند.

-

محمد جواد آذری جهرمی معتقد است که برای کاهش باری که به شبکه وارد می‌شود، باید بسته‌های شبانه بازگردند تا در ساعت‌هایی که پیک مصرفی نیستند، بخش زیادی از دانلود و آپلودهای حجیم صورت بگیرد.

تا پیش از این، تنها اپراتور همراه اول بود که بسته‌های اینترنتی شبانه را عرضه می‌کرد اما حالا به گفته‌ی وزیر ارتباطات، بسته‌های اینترنت شبانه مجدداً توسط اپراتورها ارائه خواهند شد.

اخبار ایران:

طرح مدیریت VPN با طبقه‌بندی دسترسی کاربران به اینترنت در حال نهایی ‌شدن است

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ایرنا


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Test

دوشنبه, 25 اسفند 1399

رایتل هیچوقت بسته های شبانه اش رو حذف نکرده و هیچوقت هم گرون نکرد.
و شما هم اینو ننوشتید. زشته بخدا.

پاسخ

hamed

دوشنبه, 25 اسفند 1399

ایرانسل بسته شبانه داره رایتل بسته شبانه داره همراه اول هم بسته شبانه داشته و هنوزم داره ( تنها اتفاقی که افتاده بسته های نامحدود روزانه و هفتگی همراه اول حذف شده و فقط نامحدود ماهیانه مونده ) ضمنا برای شو انتخاباتی اتون هم که میگم : وقتی قراره بسته ها رو حذف کنین این وسط وزیر جوانمون میگه تقصیر من نیست بی تقصیرم مراجع فرهنگی گقتن دانشجوها کم خواب میشن(که اشتباهه شب میذاریم برای دانلود خودمون میخوابیم با IDM :) ) و وقتی میخوان خبر وصل مجدد بسته ها(که هیچوقت قطع نشده از اول) رو بذارن اسم وزیر جوان رو بولد میارن وسط که انگار خود وزیر کابل اینترنت رو وصل کرده و برای خودش دستاورد تراشی میکنه برای انتخابات!! مواظب باشید گول نخوریم

علی

سه‌شنبه, 26 اسفند 1399

اگه قیمت ها بالا نره خوبه. جووون

پاسخ

اتو

چهارشنبه, 27 اسفند 1399

"محمد جواد آذری جهرمی معتقد است که برای کاهش باری که به شبکه وارد می‌شود، باید بسته‌های شبانه بازگردند تا در ساعت‌هایی که پیک مصرفی نیستند، بخش زیادی از دانلود و آپلودهای حجیم صورت بگیرد."
بازم این عقلش بیشتر از مخابرات (و بقیه.....) کار میده.

پاسخ

Dariush

چهارشنبه, 04 فروردین 1400

دمش گرمه این وزیر خوب

ثبت نظر