نوکیا ۵.۴ با نمایشگر حفره‌ای ۶.۴ اینچی به‌زودی راهی بازار می‌شود

Untitled-1.jpg

در ماه مارس سال جاری میلادی بود که شاهد رونمایی از از گوشی اقتصادی نوکیا ۵.۳ بودیم. اما حالا براساس گفته‌ها جانشین این تلفن هوشمند یعنی نوکیا ۵.۴ قرار است که زودتر از انتظار راهی بازار شود.

در ماه مارس سال جاری میلادی بود که شاهد رونمایی از از گوشی اقتصادی نوکیا ۵.۳ بودیم. اما حالا براساس گفته‌ها جانشین این تلفن هوشمند یعنی نوکیا ۵.۴ قرار است که زودتر از انتظار راهی بازار شود.

کمپانی نوکیا بعد از توقف فعالیتی که داشته دوباره به روی کار آمده و محصولات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بیشتر این شرکت ‌میان‌رده‌های با کیفیت و خوبی دارد و در بخش پرچمدار تلفن‌های مطرحی را رونمایی نمی‌کند. در ههمین راستا کمپانی نوکیا بیشترین تمرکز خود را روی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی مطوف کرده.

یکی از سری موبایل‌های که نوکیا روی آن فعالیت می‌کند خانواده سری پنج است که حالا نوبت به نوکیا 5.4 رسیده است و براساس گزارش وب‌سایت Nokiapoweruser اطلاعاتی را از این میان‌رده درمی‌یابیم. براساس شنیده‌‌ها قرار است که در این تلفن هوشمند از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی استفاده شود که حفره‌ای در بالای این پنل قرار داشته باشد تا دوربین سلفی در آن جای گیرد. مهمترین تفاوت نوکیا 5.3 با این موبایل میان‌رده، چگونگی تعبیه‌ی دوربین سلفی است که از حالت v شکل به o شکل تغییر می‌کند.

Untitled-2-27.jpg
-

باید اضافه کنیم که در ادامه گفته شده است که از پردازنده‌ای استفاده خواهد شد که کیفیت بیشتری نسبت به مدل به کار رفته در نوکیا ۵.۳ یعنی اسنپدراگون ۶۶۵ خواهد داشت، اما تا به الان نامی از این پردازنده برده نشده است. با این حال براساس گزارشات وب‌سایت Nokiapoweruser، قرار است که این تلفن هوشمند در دو کانفیگ ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ رم و حافظه داخلی راهی بازار شود.

کمپانی نوکیا این گوشی را در رنگ‌بندی آبی و بنفش به بازار عرضه می‌کند اما بعد از مدتی کاربران می‌توانند در رنگ‌بندی‌‌های متنوعی این محصول را خریداری کنند. از دیگر ویژگی‌های نوکیا 5.3 حضور دوربین چهارگانه در پنل پشتی است که هنوز در رابطه با این ماژول‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست. با این حال به نظر می‌رسد این دوربین‌ها از نوع اصلی، فوق‌ عریض، ماکرو و سنجش عمق باشند که در نوکیا ۵.۳ نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

به نظر می‌رسد که در اواخر سال جاری میلادی شاهد رونمایی از نوکیا 5.4 باشیم که قرار است در کنار نوکیا 7.3 رونمایی شود. البته به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که هنوز از قیمت این محصولات اطلاعاتی در دسترس نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر