نوکیا C01 پلاس با اندروید 11 گو ادیشن در سکوت کامل خبری معرفی شد

Untitled-1.jpg

کمپانی نوکیا براساس تازه‌ترین خبر از در سکوت خبری از گوشی اقتصادی خود با نام C01 Plus رونمایی کرد. این گوشی ارزان قیمت از یک نمایشگر 5.45 اینچی و یک گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، در گزارشی به معرفی تازه‌ترین گوشی هوشمند نوکیا پرداخته که جز گوشی‌های اقتصادی است که با نام C01 Plus رونمایی شده است. این گوشی بسیار شبیه به نوکیا C1 Plus است. قرار است که این گوشی جدید با اندروید 11 گو ادیشن راهی بازار شود که بر روی یک تراشه‌ مرکزی هشت‌هسته‌ای کار خواهد کرد و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت نیز دارا خواهد بود.

گوشی نوکیا C01 پلاس با نمایشگر 5.45 اینچی راهی بازار خواهد شد که وضوح تصویر آن HD پلاس است و نسبت تصویر این گوشی 18:9 است؛ یعنی در بخش بالا و پایین صفحه‌نمایش حاشیه‌هایی وجود دارد. در بالای این نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را شاهد هستیم که به همراه فلاش LED و حفره‌ای برای بلندگو قرار گرفته است و در بخش پایین این صفحه نمایش نیز لوگو نوکیا را مشاهده خواهیم کرد. در پنل پشتی این دستگاه نیز از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده شده تا تصاویر کاربران را ثبت کند.

nokia-c01-plus-colors.webp
-

این گوشی جدید کمپانی نوکیا قرار است با تراشه Unisoc SC9863A و یک گیگابایت حافظه رم و شانزده گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی راهی دستان کاربران خود شود؛ از طریق درگاه کارت microSD قابلیت ارتقا حافظه ذخیره سازی تا 128 گیگابایت نیز پشتیبانی خواهد شد. گوشی مذکور اسکنر اثرانگشت ندارد؛ اما از قابلیت تشخیص چهره برخوردار است؛ بنابراین، نوعی فناوری حفاظت از داده‌های بیومتریک دارد.

این گوشی اقتصادی در فروشگاه آنلاین نوکیا روسیه به فروش گذاشته شده که با دو رنگ بنفش و آبی عرضه خواهد شد و قیمت آن ۶۴۹۰ روبل معادل با 90 دلار است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر