گوگل کروم با قابلیت جدید، مدیریت تب‌های انباشته را بهینه کرد

dsgdfhdfhhdfh

گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای بهبود مدیریت تب‌ها در مرورگر کروم است که انتظار می‌رود در نسخه‌های آینده به صورت رسمی منتشر شود. این قابلیت برای کاربرانی طراحی شده که تعداد زیادی تب باز دارند و نمی‌توانند آن‌ها را به‌خوبی مدیریت کنند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که همیشه تعداد زیادی تب در مرورگر خود باز می‌کنید، این ابزار جدید گوگل می‌تواند برای شما مفید باشد. ویژگی جدید به کاربرانی که تب‌هایشان برای مدت طولانی باز می‌ماند، کمک می‌کند تا بهتر آن‌ها را مدیریت کنند.

طبق گزارش منتشر شده توسط Leopeva64 در ایکس (توییتر سابق)، این قابلیت در نسخه Canary گوگل کروم آزمایش می‌شود. این نسخه به کاربران اجازه می‌دهد تا امکانات جدید را پیش از انتشار نسخه نهایی بررسی کنند.

 

fdhghfghgfh
-

ویژگی مدیریت تب جدید در قالب یک نوار ابزار کوچک ظاهر می‌شود که پس از بازماندن تب‌ها برای بیش از یک هفته فعال می‌گردد. در این حالت، کروم از شما سوال می‌کند که آیا مایل به بستن تب‌های قدیمی هستید یا خیر. دکمه‌ای با عنوان "بستن تب‌ها" (Close Tabs) نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با یک کلیک همه‌ی تب‌های قدیمی خود را ببندید.

اگرچه این ویژگی هنوز به نسخه‌های عمومی مرورگر کروم نرسیده، اما انتظار می‌رود به‌زودی در دسترس باشد. تا آن زمان، اگر نیاز فوری به مدیریت تب‌ها دارید، مرورگرهایی مانند مایکروسافت اج که امکانات مشابهی دارند، می‌توانند جایگزین مناسبی باشند.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: x.com_Leopeva64

84yl1DIhDZwupRXl2It_V

مریم محمودی - کارشناس تولید محتوا

سلام من مریم هستم علاقه‌مند به حوزه تکنولوژی و فعال در زمینه تولید محتوا متنی؛ هر روز ساعت زیادی رو صرف نوشتن و ویراستاری می‌کنم و خوشحال میشم که نظرتون رو با من در میون بزارید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر