گوگل زودتر از موعد پیکسل 9 را معرفی می‌کند؛ Pixel 9 Pro XL و Pixel Fold 2 در راهند!

ix

ماونتین ویو، کالیفرنیا - 25 ژوئن 2024 - گوگل امروز با انتشار یک ویدیوی تیزر کوتاه در وب‌سایت خود، تاریخ رونمایی از سری پیکسل 9 را به طور رسمی 23 مرداد اعلام کرد.

این تاریخ نشان می‌دهد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند گوگل چندین هفته زودتر از زمان معمول عرضه خواهند شد.

اگرچه در دعوتنامه اولیه به طور صریح به پیکسل 9 اشاره نشده بود، اما این ویدیوی تیزر و صفحه فرود اختصاصی که به دنبال آن راه‌اندازی شد، تردیدها را از بین برد. در این ویدیو، نمای ظریفی از طراحی جدید پیکسل 9 با لبه‌های تخت و نوار دوربین مسطح و بازطراحی‌شده به نمایش گذاشته می‌شود.

علاوه بر این، عدد "IX" به طور برجسته در ویدیو و آدرس URL صفحه ("google_pixel_9_pro") دیده می‌شود که تأیید نهایی نام‌گذاری را نشان می‌دهد.

1vpavic_20240501__0201
-

انتظار می‌رود سری پیکسل 9 شامل سه مدل باشد: Pixel 9، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL. این اولین بار است که گوگل مدل XL را به خط تولید پیکسل اضافه می‌کند.

شایعات همچنین حاکی از آن است که گوگل ممکن است از گوشی تاشوی جدید خود به نام Pixel Fold 2 یا Pixel 9 Pro Fold در این رویداد رونمایی کند.

علاوه بر گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود که گوگل ساعت‌های هوشمند سری Pixel Watch 3 را نیز در این رویداد معرفی کند.

هنوز مشخص نیست که چرا گوگل تصمیم گرفته تاریخ عرضه را جلو بیاندازد، اما برخی معتقدند که این یک حرکت استراتژیک برای پیشی گرفتن از اپل است که معمولاً در ماه سپتامبر از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند.

 

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.   

منبع خبر: androidauthority.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر