زمان رونمایی وان پلاس 8T فاش شد

Untitled-1.jpg

براساس گزارشات، وان‌پلاس 7T قرار است در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود در همین میان گفته می‌شود که وان‌پلاس8T نیز در اوسط ماه اکتبر رونمایی خواهد شد.

با نزدیک شدن به زمان ارائه پرچمدان شرکت چینی‌ وان‌پلاس شایعات راجع به این محصول نیز بیشتر می‌شود؛ این تلفن هوشمند به نحوی نسخه بهبود یافته نسخه پیشین خود به حساب می‌آید و ویژگی‌های قابل توجهی را به همراه خود خواهد داشت. در وان‌پلاس 8T از تکنولوژی به‌روز و جدید استفاده شده برای مثال این گوشی مجهز به پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود و در پنل پشتی این دستگاه، دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی مشاهده می‌کنیم.

رسانه MySmartPrice ادعا می‌کند پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس در تاریخ 14 اکتبر که مصادف با 23 مهرماه خواهد بود، معرفی خواهد شد. این افشا اطلاعات در حالی است که شرکت وان‌پلاس در سکوت کامل به‌سر می‌برد و هیچ خبری را منتشر نمی‌کند. در سال گذشته نیز وان‌پلاس 7T در اواخر ماه سپتامبر روانه بازار شد. بنابراین بازه زمانی ‌که در گزارش به آن اشاره می‌شود، غیر منطقی نیست و رنگ و بوی واقعیت دارد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری در پنل پشتی وان‌پلاس 8T کاربران به ماژول دوربینی چهارگانه دسترسی پیدا می‌کنند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر پرتره می‌شود.

وان‌پلاس 8T امکان شارژ ۶۵ واتی را به کاربران می‌دهد؛ فناوری که نظر بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. باید دید که در واقعیت، فناوری شارژ ۶۵ واتی در محصول جدید وان‌پلاس چگونه عمل می‌کند و درواقع به چقدر زمان برای شارژ کامل گوشی نیاز است.

وان‌پلاس 8T با رابط کاربری OxygenOS 11 و اندروید 11 عرضه خواهد شد. اگر نگاهی به محصولات وان‌پلاس کنیم متوجه می‌شویم به مراتب قیمت کمتری نسبت به پرچمداران شرکت‌های دیگر دارند به همین دلیل وان‌پلاس 8T را نیز می‌توان برای کاربرانی که قصد استفاده از اندروید 11 دارند، محصولی ایده‌آل دانست.

براساس گزارشات مختلف گفته می‌شود که وان‌پلاس 8T کمتر از 700 دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت درحالی اعلام می‌شود که تمامی پرچمداران، قیمتی کمتر از 1000 دلار ندارند. این تلفن هوشمند از قابلیت 5G به کمک پردازنده اسنپدراگون 865 پشتیبانی می‌کند که این موضوع می‌تواند به فروش این پرچمدار بیافزاید؛ چراکه در اکثر در کشورهای جهان زیرساخت شبکه 5G در حال راه‌اندازی است تا کاربران بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر