مشخصات کامل وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو فاش شد

وان پلاس 8 و 8 پرو.jpg

هفته آینده و در تاریخ 14 آوریل، وان پلاس از دو گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو خود رونمایی خواهد کرد اما حالا تقریبا همه مشخصات این دو گوشی فاش شده است.

برنامه ریزی وان پلاس این است که تا در هفته آینده و در تاریخ 14 آوریل، رسما از گوشی‌های وان پلاس 8 رونمایی کند. هرچه به زمان رونمایی از این گوشی‌های نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و درزهای اطلاعاتی درباره این دو گوشی بیشتر می‌شود. حالا هم یک افشاگر معروف به نام Roland Quandt اطلاعات تقریبا کاملی را درباره این گوشی‌ها فاش کرده است که ضمن تایید شایعات قبلی، جامع‌تر است. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این دو گوشی جدید وان پلاس، وان پلاس 8 و 8 پرو می‌دانیم را با هم مرور کنیم.

نمایشگر وان پلاس 8 و 8 پرو

بنا به این فاش اطلاعاتی، نسخه معمولی این گوشی، یعنی وان پلاس 8، از یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع OLED و با رزولوشن 2400 در 1080 و رفرش ریت 90 هرتزی بهره خواهد برد. این در حالی است که نسخه پرو کمی بزرگتر بوده و با نمایشگر 6.78 اینچی OLED و رزولوشن 1440 در 3168 راهی بازار خواهد شد اما رفرش ریت نمایشگر وان پلاس 8 پرو، 120 هرتز است.

از جمله اطلاعات دیگری که در خصوص وان پلاس 8 پرو منتشر شده است، بهره بردن آن از استاندارد IP68 ضد آب است اما در خصوص نسخه معمولی این گوشی، اشاره‌ای به استاندارد ضد آب نشده است.

دوربین؛ اطلاعاتی تقریبا جامع

در این فاش اطلاعاتی، تقریبا مشخصات کامل دوربین وان پلاس 8 و 8 پرو مشخص شده است. تا به اینجا گفته می‌شود که وان پلاس 8 پرو از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی IMX689 بهره خواهد برد که با یک دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید دیگر با سنسور IMX689 و یک لنز تله فونو با زوم هیبریدی 3 برابری و سنسور فیلتر رنگ، همراه خواهد بود.

وان پلاس 8 معمولی اما از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور IMX689 بهره خواهد برد که با دو دوربین دیگر، یکی لنز 16 مگاپیکسلی اولتراواید، دیگری دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو، تکمیل می‌شود.

ضمنا تا به این جا می‌دانیم که هر دو گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره خواهند برد اما مشخصات این دوربین‌ها با هم متفاوت است.

وان پلاس 8.jpg
-

مشخصات سخت افزاری

انتظار می‌رود که مانند همه پرچمداران 2020، وان پلاس هم هر دو گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو را به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز کند. از طرفی پیش‌‌تر وان پلاس گفته بود که قصد دارد در گوشی‌های وان پلاس 8 و 8 پرو از رم LPDDR5 بهره ببرد. گزارشات فعلی اما نشان می‌دهد که تنها نسخه پرو این گوشی از رم LPDDR5 بهره خواهد برد اما نسخه معمولی به همان رم LPDDR4X اکتفا خواهد کرد.

در خصوص حافظه داخلی باید بگوییم که به نظر می‌رسد هر دو این گوشی‌ها در دو مدل، با حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایتی و از نوع UFS 3.0 راهی بازار شوند اما متاسفانه امکان افزایش حافظه داخلی در این دو گوشی وجود نخواهد داشت.

باتری وان پلاس 8 و 8 پرو

بنا به اطلاعاتی که در این گزارش آمده است و البته قبلا هم به آن اشاره شده بود، وان پلاس 8 پرو از یک باتری 4510 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. وان پلاس 8 اما به یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

قیمت وان پلاس 8 و 8 پرو

در خصوص قیمت وان پلاس و وان پلاس 8 پرو، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما می‌دانیم که قیمت این دو گوشی از 1000 دلار تجاوز نخواهد کرد.

وان پلاس 8 -.jpg
-

اخبار مرتبط:

تا ماه آینده منتظر معرفی اولین گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی باشید

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر