وان‌نوت سه‌بعدی، دنیای یادداشت‌برداری را در ویژن پرو دگرگون می‌کند

one note

مایکروسافت با انتشار نسخه‌ی سه‌بعدی وان‌نوت برای هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، گامی دیگر در جهت ارتقای تجربه یادداشت‌برداری برداشت. این اپلیکیشن که مبتنی بر سیستم‌عامل visionOS است، امکانات متعددی را از نسخه‌ی مخصوص آیپد به دنیای واقعیت مجازی می‌آورد.

یادداشت‌برداری فراتر از صفحه نمایش:

با وان‌نوت سه‌بعدی، دیگر محدود به صفحه‌ای تخت برای ثبت ایده‌ها و اطلاعات خود نیستید. در این نسخه، می‌توانید در فضایی فراگیر و پویا، به خلق یادداشت‌ها، ترسیم اشکال و انجام دیگر امور بپردازید.

دسترسی آسان و همگام‌سازی بی‌وقفه:

وان‌نوت با OneDrive همگام‌سازی می‌شود و این یعنی می‌توانید از طریق هر دستگاهی به محتوای خود دسترسی داشته باشید. فرقی نمی‌کند که در ویژن پرو، آیپد، ویندوز یا هر پلتفرم دیگری باشید، یادداشت‌هایتان همیشه در دسترس شما خواهند بود.

 

microsoft-onenote-vision-pro
-

برچسب‌هایی مانند مهم و انجام‌شدنی به شما در سازماندهی یادداشت‌ها کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید با استفاده از رمز عبور، از حریم خصوصی اطلاعات خود محافظت کنید.

وان‌نوت در ویژن پرو به جز حالت عادی، از کیبورد و ماوس نیز پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت در آینده، امکاناتی مانند پشتیبانی از کوپایلت، احراز هویت دو مرحله‌ای و درج تصاویر از طریق دوربین یا برنامه Photos را نیز به این نسخه اضافه خواهد کرد.

همین حالا دانلود کنید!

وان‌نوت سه‌بعدی را می‌توانید هم‌اکنون از اپ استور visionOS دانلود کرده و به دنیای جدیدی از یادداشت‌برداری در ویژن پرو قدم بگذارید.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: techcommunity.microsoft

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر