آمازون مشخصات و قیمت پرچمدار وان پلاس ۸T 5G را فاش کرد

Untitled-1.jpg

در روز گذشته براساس اعلام رسمی خود شرکت وان‌ پلاس در تاریخ 14 اکتبر شاهد مراسمی با نام Ultra Stops at Nothing خواهیم بود که به احتمال زیاد در این رویداد از وان پلاس 8T 5G پرده برداشته خواهد شد.

هرچه بیشتر به رونمایی از وان پلاس 8T نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبارهای داغ‌تری منتشر می‌شود اما اکنون سایت غول آمریکایی یعنی آمازون دست به افشای اطلاعات این پرچمدار وان پلاس زده است.

یکی از افشاگران به‌نام حوزه تکنولوژی یعنی آگاروال، اقدام به لو دادن اطلاعات و مشخصات فنی این دستگاه کرده است. البته همان‌گونه که گفتیم این اطلاعات رسمی نیست و ممکن است که تفاوت‌هایی در روز رونمایی دیده شود، اما در حال حاضر می‌توان برای آشنا شدن با مشخصات احتمالی وان پلاس به این اطلاعات اعتماد کرد.

OnePlus-8T-Amazon-Germany.jpg
-

آیا وان پلاس 8T 5G از وان پلاس 8 5G ارزان‌تر خواهد بود؟

اگر به چندین سال گذشته نگاه کنیم و سیاست شرکت وان‌پلاس را بررسی کنیم باید بگوییم که خیر قیمت افزایشی خواهد بود. اما این افشاگر با ارائه سندی یعنی یک اسکرین شات که از صفحه Amazon.de مدعی شده است که شرکت وان پلاس در نسخه‌ای که مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است قیمتی 693 یورویی را در نظر گرفته است.

براساس گفته‌های آگاروال، یعنی این نسخه از پرچمدار وان پلاس با قیمتی 699 یوروی در آلمان عرضه خواهد شد. به همین دلیل نسخه ضعیف‌تر این پرچمدار یعنی دستگاهی که به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، قیمتی 599 یورویی خواهد داشت.

حتی اگر این قیمت‌ها اشتباه باشد و کانفیگ پایه وان پلاس 560 یورو قیمت داشته باشد، هزینه‌ای که کاربر برای وان پلاس 8T 5G پرداخت می‌کند نسبت به وان پلاس 8 5G که با قیمت 699 یورو راهی بازار شد، ارزان‌تر خواهد بود.

oneplus-8t-images.jpg
-

حتی اگر این فرضیه نیز اشتباه باشد و وان پلاس 8T 5G از وان پلاس 8 5G ارزان‌تر نباشد، قیمتی برابر با نسخه قبلی خواهد داشت. همچنین این شایعه نیز وجود دارد که قیمت پرچم‌دار جدید با وان پلاس 7T که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و از ۵G پشتیبانی می‌کند، برابر و حدود ۵۹۹ یورو خواهد بود.

اگر بخواهیم قیمت این پرچمدار را به دلار بیان کنیم، احتمالا این دستگاه در رنج قیمت 650 تا 700 دلار خواهد بود.

زمان عرضه پرچم‌دار جدید

براساس اطلاعات فاش شده در وب‌سایت آمازون این پرچمداران در روز 20 اکتبر رونمایی می‌شوند اما در وبسایت رسمی وان پلاس به تاریخ 14 اکتبر اشاره شده که شاید زمان رونمایی از این پرچمدارها نباشد. بنابراین تنها باید منتظر بمانیم.

صفحه نمایش بهتر، باتری بزرگ‌تر و دوربین‌ها بیشتر

تا به امروز دو منبع بسیار معتبر تمامی اطلاعات این دستگاه‌ها را فاش کرده‌اند، که آمازون مهر تاییدی بر گفته‌های دیگر منابع زده است و البته اطلاعات کامل‌تری را فاش کرده است.

وان پلاس 8T به صفحه‌نمایشی 6.55 اینچی مجهز است که با پنل AMOLED و نرخ رفرش ۱۲۰هرتزی ارائه خواهد شد که نسبت به نمایشگر ۹۰ هرتزی وان پلاس ۸ یک پیشرفت قابل تحسین محسوب می‌شود.

OnePlus-8T-2-1.jpg
-

بنا به شایعات برای تامین نیروی این دستگاه از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی Warp Charge بهره می‌برد.

آمازون هیچ تصویری را از این تلفن‌های هوشمند منتشر نکرده است، براساس اخبار و گذشته این شرکت می‌دانیم که وان‌پلاس 8T در بخش دوربین اصلی مجهز به یک ماژول چهارگانه است که در ابعادی مستطیل شکل بیشتر دیده می‌شود. در بخش دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان ماژول اصلی، سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

در این نسخه جدید وان‌ پلاس شاهد یک سنسور بیشتر نسبت به نسخه قبل هستیم اما همان وان پلاس 8 با دوربین سه‌گانه رونمایی شد و مجهز به سنسور فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی بود، همچنان بدون رقیب مانده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر