مدیرعامل OpenAI از پروژه خبرساز Worldcoin حمایت کرد

open ai.JPG

پس از گزارش مرتبط با جمع‌آوری سرمایه، سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI، حمایت خود را از پروژه رمزارز Worldcoin در یک جلسه پرسش و پاسخ مجازی با بانک سرمایه‌گذاری FT Partners اعلام کرد.

آلتمن اعلام کرد که Worldcoin برای تکمیل بودجه به مبلغ ۵۰ میلیون‌دلار نیاز دارد و جزئیاتی دربارهٔ این پروژه‌ی ارز دیجیتال را فراهم کرد.

هدف اصلی Worldcoin ایجاد هویت جهانی و شبکه‌ی مالی جهانی است. بیش از ۲٫۶ میلیون نفر از سراسر جهان با اسکن عنبیه چشم خود توسط دستگاه‌های کروی‌شکل Worldcoin، دریافت شناسه‌ی دیجیتال و رمزارز رایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

آلتمن همچنین اظهار کرد که شرکت پشتیبان Worldcoin به نام Tools For Humanity قصد جذب ۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری را دارد و از فروش توکن‌های Worldcoin با تخفیف برای جمع‌آوری سرمایه استفاده می‌کند.

worldcoin

درباره اهمیت تشخیص انسان واقعی در دنیای پر از هوش مصنوعی، آلتمن توضیح داد و افزود: "در دنیایی که هوش مصنوعی همه‌جا حضور دارد، دانستن اینکه چه کسی انسان واقعی است اهمیت زیادی دارد." این نشان‌دهنده تأکید این پروژه بر اهمیت شناسایی انسان در دنیای پیشرفته است.

تاکنون، Worldcoin موفق به جمع‌آوری ۱۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است، اما با توجه به نقدها و بررسی‌های نظارتی از سوی سازمان‌هایی چون سازمان تنظیم بازار بریتانیا و آلمان، این پروژه در حال بررسی مجدد قرار دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: reuters.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر