OpenAI دست‌به‌کار شد؛ نسخه جدید ChatGPT کاربران ازدست‌رفته را برمی‌گرداند؟

chatgpt.jpg

نسخه‌ی جدید ChatGPT، بهبود‌هایی در مدل زبانی پیش‌فرض ارائه می‌دهد و تجربه‌ی کار با این چت‌بات را بهبود می‌بخشد. OpenAI به‌دنبال بازگردانی کاربران ازدست‌رفته است.

این آپدیت مهم، چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را بهبود می‌بخشد و هدف آن بهبود تجربه‌ی کاربری است. این به‌روزرسانی در روزهای آینده ارائه خواهد شد و ویژگی‌های جدیدی از جمله نمونه‌های سریع، پاسخ‌های پیشنهادی و استفاده از مدل GPT-4 به‌عنوان مدل پیش‌فرض برای کاربران پلاس به‌ارمغان می‌آورد.

ویژگی پاسخ‌های پیشنهادی در نسخه‌ی جدید ChatGPT، به کاربران کمک می‌کند تا سوالات خود را بهتر و دقیق‌تر مطرح کنند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد بحث‌هایی عمیق‌تر با چت‌بات داشته باشید.

تغییر مهم دیگری که برای کاربران پلاس انجام شده است، این است که مدل زبان بزرگ GPT-4 به‌عنوان مدل پیش‌فرض در ChatGPT استفاده می‌شود و جایگزین GPT-3.5 می‌شود. به این ترتیب، کاربران پلاس اکنون می‌توانند از GPT-4 به‌عنوان مدل پیش‌فرض خود استفاده کنند و نیازی به تغییر دستی در مراجعات بعدی ندارند.

chatgpt.jpg
-

همچنین، با آپدیت ChatGPT، امکان آپلود همزمان چندین فایل و تجزیه‌وتحلیل آن‌ها ارائه شده است. این ویژگی به‌صورت بتا برای همه‌ی کاربران پلاس دردسترس خواهد بود.

با به‌روزرسانی ChatGPT، کاربران کمتری نیاز به ورود مکرر به این چت‌بات دارند، زیرا هوش مصنوعی اکنون مکالمات و داده‌ها را برای مدت بیشتری ذخیره می‌کند. همچنین OpenAI به‌منظور بهبود تجربه‌ی کاربری، صفحه‌ی ورود کاربران را کاربرپسندتر معرفی کرده است.

واژگان میان‌برهای صفحه‌کلید نیز در نسخه‌ی جدید ChatGPT ارائه شده است، که این امکان را به کاربران می‌دهد که به‌سرعت به توابع مختلف دسترسی پیدا کنند. به‌عنوان مثال، با فشردن کلیدهای ترکیبی «Ctrl+Shift+C»، بلوک‌های کد کپی می‌شوند و با فشردن «Ctrl+/»، فهرست میان‌برها نمایش داده می‌شود.

OpenAI همچنین در حال کار روی GPT-5 است، مدل زبانی پیشرفته‌ای که ویژگی‌هایی مانند کاهش توهمات چت‌بات، قابلیت‌های چندوجهی (مثلاً درک تصویر، ویدیو، صوت و متن)، بهبود حافظه و پارامترهای بیشتر را ارائه خواهد داد. البته هنوز هیچ تأییدیه‌ رسمی‌ای برای راه‌اندازی GPT-5 وجود ندارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-OpenAI

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر