فیل اسپنسر به شایعات کنسول دستی ایکس‌باکس پایان داد

xbox fdg

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، اخیراً به شایعات پیرامون کنسول دستی Xbox واکنش نشان داده است.

مایکروسافت شب گذشته رویداد Xbox Games Showcase را برگزار کرد که در آن از بازی‌های جدید و سه مدل تازه برای کنسول‌های Xbox Series X/S رونمایی شد. با این حال، کنسول دستی Xbox که شایعات زیادی در مورد آن وجود داشت، در این مراسم معرفی نشد. فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای با IGN به این موضوع پرداخت و توضیحاتی ارائه داد.

او اظهار داشت:

آینده سخت‌افزار برای ما بسیار روشن و امیدوارکننده است. من از فعالیت‌هایی که تیم ما در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهد، بسیار هیجان‌زده هستم و به روش‌های جدید بازی کردن امیدوارم.

xbox_handhled
-

رویداد امروز تمرکز اصلی‌اش بر روی بازی‌ها بود، اما در آینده نزدیک درباره پلتفرم‌های جدید نیز صحبت خواهیم کرد و نمی‌توانیم برای ارائه آن‌ها صبر کنیم.

در پاسخ به این سؤال که آیا کنسول دستی جدید تنها مبتنی بر فضای ابری خواهد بود یا قابلیت اجرای بازی‌ها به‌صورت محلی را نیز خواهد داشت، اسپنسر تأکید کرد که تجربه بازی به صورت محلی روی کنسول دستی اهمیت زیادی دارد.

هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه کنسول دستی Xbox اعلام نشده است. اما با توجه به اینکه فیل اسپنسر وجود این کنسول را رد نکرده، به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی رسمی مایکروسافت از این دستگاه باشیم.

 

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر