پوکو X6 معرفی شد؛ مهاجم پرقدرت شیائومی برای حمله به بازار گوشی‌های میان‌رد

poco X6.jpg

گوشی هوشمند پوکو X6 به‌طور رسمی معرفی شده است؛ این گوشی با تراشه‌ی Snapdragon 7s Gen 2 به منظور رقابت در دسته گوشی‌های میان‌رده طراحی شده است.

پوکو X6 دارای ویژگی‌های جذابی از جمله تراشه‌ی با قدرت سی پی یو و گرافیک بهبود یافته نسبت به سال گذشته است. این تراشه با فناوری ۴ نانومتری ساخته شده و امتیاز بنچمارک آنتوتو آن به ۶۴۰٬۱۷۰ می‌رسد. همچنین، پوکو X6 با طراحی سبک‌ترین گوشی سری X پوکو شناخته می‌شود با وزن ۱۸۱ گرم و ضخامت ۷٫۹۸ میلی‌متر. نمایشگر این دستگاه اکنون با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس وکتوس پوشانده شده و فریمی با لبه‌های تخت دارد.

poco-x6

پوکو X6 در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار گرفته است. این گوشی دارای نمایشگر OLED با وضوح ۱٫۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های بسیار باریک است که روشنایی آن به ۱٬۸۰۰ نیت می‌رسد و توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ را دارد.

در بخش پشتی، پوکو X6 دارای دوربین سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین، این گوشی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز بهره می‌برد. از لحاظ باتری، پوکو X6 از باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

poco-x6

قیمت گوشی پوکو X6 نیز برای مدل‌های مختلف تعیین شده است؛ برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۲۴۰ دلار، برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی ۲۶۵ دلار و برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی ۲۷۷ دلار. پوکو X6 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: POCO

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر