تصاویر واقعی گوشی گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد

Galaxy-note-20-ultra

هرچه به زمان رونمایی از گلکسی نوت 20 نزدیک‌تر می‌شویم، فاش‌های اطلاعاتی حول این گوشی هم بیشتر می‌شود. حالا یک یوتیوبر تصاویر واقعی از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا را به اشتراک گذاشته که ویژگی‌های مختلف آن را فاش میکند.

اگر جز طرفداران پر و پا قرص سامسونگ باشید، حتما می‌دانید که این روزها سامسونگ در تدارک معرفی پرچمداران 2020 خود از سری نوت است. درواقع انتظار داریم که در ابتدای مرداد ماه شاهد معرفی گوشی‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا باشیم. با این حال چند روز پیش شاهد لو رفتن اتفاقی تصویر از گلکسی نوت 20 در وب سایت خود سامسونگ بودیم که این گوشی را در رنگ برنزی جذابی به نمایش می‌گذاشت. حالا اما بازم تصاویری واقعی از خود گوشی در اینترنت پخش شده است.

این تصاویر از گلکسی نوت 20 اولترا که در یوتیوب Jimmy Is Promo منتشر شده‌اند، برخلاف تصویری که خود سامسونگ لو داده بود، رنگ مشکی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. بر اساس این تصاویر دوربین اصلی این گوشی چهارگانه بوده که یکی لنز پیروسکپی با زوم اپتیکال است. همچنین یکی از سنسورها واحد laser autofocus است که شبیه به سنسور ToF به نظر می‌رسد اما در این لحظه نمی‌توانیم درباره آن نظر قطعی بدهیم.

تصاویر واقعی از گلمسی نوت 20 - 1
تصاویر واقعی از گلمسی نوت 20 -

به نظر می‌رسد که سامسونگ در این گوشی هنوز هم به استفاده از بریدگی قطره‌ایِ مرسوم به infinity-O در نمایشگر سوپر امولد پایبند باشد و به نظر می‌رسد که قرار نیست در گلکسی نوت 20 اولترا از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده شود. دکمه‌های پاور و کم و زیاد صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند و حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم بسیار باریک هستند. ضمنا حاشیه‌های نمایشگر گلکسی نوت 20 اولترا به صورت منحنی طراحی شده است اما واقعیت این است که این انحنا اصلا با چیزی که انتظار داشتیم قابل مقایسه نیست.

بنا به ادعای این یوتیوبر، قلم Spen و اسپیکر گلکسی نوت 20 اولترا به سمت چپ گوشی منتقل شده است. از سوی دیگر تصاویر دیگری که از این گوشی منتشر شده است نشان می‌دهد که گلکسی نوت 20 اولترا از اندروید 10 و واسط کاربری One UI 2.5 بهره خواهد برد.

این‌ها اطلاعاتی است که فعلا درباره گلکسی نوت 20 اولترا در دسترس است با این حال برای معرفی این گوشی احتمالا باید تا ابتدای مردادماه منتظر بمانیم. نظر شما درباره پرچمدار بعدی سامسونگ چیست؟ شما چه انتظاری از این گوشی دارید؟

تصاویر واقعی از گلمسی نوت 20 - 2
-

اخبار مرتبط:

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا با رنگ برنزی توسط خود سامسونگ لو رفت

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر