ردمی K40 تاییدیه 5G را گرفت

Untitled-1.jpg

ردمی K40 شیائومی حالا تاییده تنظیم مقررات رادیویی چین را گرفته و حالا اطلاعات زیادی درباره این گوشی در دست است که در ادامه با هم می‌بینیم.

دیروز موبایلی از شرکت شیائومی با شماره سریال M2006J10C توانست مجوز تنظیم مقررات رادیویی چین را دریافت کند که تحلیل گران بسیاریT این دستگاه ‌را ردمی K40 نام گذاری کردند چرا که ردمی به معرفی این دستگاه بسیار نزدیک شده است.

اداره تنظیم مقررات رادیویی چین در تصویری که منتشر شده اطلاعات زیادی در اختیار کاربران قرار داده است. بنا به این اطلاعات گویا ردمی K40 با تکنولوژی 5G ارائه خواهد شد. احتمال می‌رود که شرکت ردمی برای پردازنده موبایل جدید خود از اسنپدراگون 865 یا G765 استفاده کند چراکه این پردازنده‌ها از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کنند.

بر این اساس استفاده از قابلیت 5G بر روی این دستگاه حتمی است اما اطلاعات دیگری درباره این گوشی هنوز به بیرون درز پیدا نکرده. براساس شایعات قبلی این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که بنا به پیش‌بینی‌ها این دوربین از قابلیت زوم 120 برابری بهره برده و از سنسور زوم اپتیکال 12 برابری استفاده می‌کند.

redm-k40-01.jpeg
-

در ادامه شایعات قبلی گفته شده بود که ردمی K40 از پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند که در بالا به آن اشاره داشتیم. اما ممکن است که شرکت ردمی بخواهد کاربران خود را سوپرایز کرده و از چیپست 865 اسنپدراگون استفاده کند.

قطعا با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این دستگاه شایعات زیادی حول محور این دستگاه پخش خواهد شد که اخبار رسمی نیز به بیرون درز پیدا خواهد کرد، پس باید صبر کنیم تا این اطلاعات رنگ و بوی درستی به خود بگیرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر