لوگو جدید رمدی باعث اعتراض راک‌استار شده است

remedy-rockstar.jpg

شرکت Take-Two Interactive که مالک استودیو Rockstar محسوب می‌شود، مخالف طراحی لوگو جدید استودیو Remedy است. Take-Two مدعی شده است که این لوگو، ممکن است با لوگو Rockstar تداخل داشته باشد و باعث گمراه شدن طرفداران شود.

این موضوع توسط Respawn First کشف شده که تفاوت علامت تجاری این دو استودیو را در وب‌سایت دفتر مالکیت فکری انگلستان مشاهده کرده است. براساس مشاهده‌ها، Take-Two مخالف طراحی علامت تجاری جدید آن‌ها است. (این طراحی از سال پیش به عنوان لوگو استودیو رمدی در نظر گرفته شد)

جزئیات مربوط به اعتراض Take-Two مشخص نشده است اما با توجه به اینکه لوگو شامل یک کلمه R است، می‌توان فرض کرد که این شرکت، این اقدام را جهت کپی برداری از لوگو Rockstar انجام داده است؛ چراکه در طراحی لوگوی Rockstar هم از یک کلمه R استفاده شده است اما با یک فونت منحصر به فرد و در درون یک پس‌زمینه زرد قرار دارد که به شدت نسبت به لوگوی Remedy متفاوت به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد این اقدام، برای حذف هرگونه رقابت صورت گرفته است اما بنابر گزارش‌ها، استودیو Remedy در حال همکاری با Rockstar، برای ساخت نسخه بازسازی‌ Max Payne است بنابراین مشکلات اخیر می‌تواند بازسازی مکس پین را دچار مشکل کند و عرضه آن را به تعویق اندازد.

باید منتظر اخبار بعدی راجع به اقدام Take-Two در برابر Remedy باشیم و عملکرد استودیو رمدی در جواب تیک تو را مشاهده کنیم. همانطور که می‌توانید در حساب توییتر رمدی ببینید، استودیو رمدی هنوز لوگوی طراحی شده R را به عنوان برند لوگو خود استفاده می‌کند، بنابراین به نظر می‌رسد که به جای تغییر لوگو، استودیو در مقابل اعتراض Take-Two از خود دفاع خواهد کرد. این لوگو از سال گذشته برای تبلیغ رمدی استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد که این موضوع به زودی تغییر نخواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر