کاراکتر ادی به عنوان اولین دی ال سی Tekken 8 معرفی شد

tekken8eddygordo.jpg

حضور ادی گوردو به عنوان اولین شخصیت قابل دانلود (DLC) بازی Tekken 8 تأیید شده است و به نظر می‌آید این تأیید، اخبار مربوط به لیک اخیر را که شخصیت‌های دی ال سی فصل اول را فاش کرده بود، تصدیق می‌کند.

تنها چند هفته با انتشار بازی مورد انتظار Tekken 8 فاصله داریم و به همین دلیل، Bandai Namco یک تریلر جدید به اشتراک گذاشته است که نه تنها ویدیو سینماتیک افتتاحیه بازی را نمایش می‌دهد، بلکه اولین شخصیت قابل دانلودی که به عنوان بخشی از فصل اول منتشر می‌شود را نیز فاش می‌کند. اولین شخصیت اضافه شده به عنوان دی ال سی، ادی گوردو، یکی از شخصیت‌های قدیمی این سری بازی است.

در دقایق پایانی این تریلر افتتاحیه حماسی، نحوه فیلم‌برداری و ساخت کاراکتر شخصیت ادی نشان داده می‌شود و اضافه شدن او به عنوان اولین شخصیت DLC این بازی را تایید می‌کند. کاراکتر ادی برای اولین بار در بازی Tekken 3 قابل بازی شد و از آن زمان، در تمام نسخه‌های اصلی این سری حضور داشته و عدم حضور او در لیست اولیه انتشار Tekken 8، باعث نارضایتی طرفداران این شخصیت شد. تریلر معرفی ادی و ویدیو افتتاحیه را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

حتی اگر ادی از لحظه انتشار Tekken 8 قابل بازی نخواهد بود، حداقل می‌دانیم که به عنوان یک شخصیت دی ال سی به این بازی باز می‌گردد. در این تریلر، تاریخ دقیقی برای انتشار ادی در Tekken 8 مشخص نشده است، اما اعلام می‌شود که او در بهار سال ۲۰۲۴ در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

اگرچه در این تریلر، تنها اولین شخصیتی را که به عنوان DLC پس از انتشار به Tekken 8 می‌آید را نشان می‌دهد اما به نظر می‌رسد که لیک اخیر که همه چهار شخصیت اولیه دی ال سی را به عنوان بخشی از اولین Season Pass فاش کرد، تصدیق می‌کند. در این لیک، بیان شده بود که شخصیت ادی گوردو به همراه Armour King ،Roger و نفر جدیدی به نام Xiao Men، جزء اولین نفراتی هستند که به بازی ملحق می‌شوند و اکنون به نظر می‌آید که صحبت او درست بوده. این لیک خبر خوبی برای طرفداران راجر کانگارو است، چرا که او مدت طولانی در سری Tekken حضور نداشته و بسیاری از بازیکنان منتظر بازگشت او بوده‌اند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر